Internet problem

  • 15 November 2018
  • 4 odgovora
  • 535 pregleda

Pred cca mjesec dana smo presli na A1 mrezu. Uzeli telefon, internet i tv. Pred dva dana nam je javljeno da nam je dodan dodatni paket i podignuta brzina interneta koju smo i zahtjevali. U trenutku kad su podigli brzinu interneta i paketa televizije, Internet je prestao svjetliti na ruteru (DSL i WLAN svjetle). Da li je itko imao slican problem ovome i sto nam je sljedece ciniti? Obavjestili smo sluzbu za korisnike te nam je kazano da je to do HT-a i njihov centrali te da njih treba cekat da rjese problem. Receno je navodno da se treba port podesit u centrali,sta god to znacilo. Proslo je vise od 48sati od kad je podnesen radni nalog, ali ni glasa od HT-a ili od A1 . Ako ima itko ikakvog iskustva s tim ili nesto, molio bi da javi.. Hvala puno

Odgovora 4

učestalo zvao dok se nije javio netko normalan i napokon poslao tehničara koji je otklonio problem.naravno ne u centrali nego u samoj zgradi.
Kod mene vec bio tehnicar i dosao vidio i kazao da je to centrale, napisao radni nalog i otisao ca.. Ne znam sta da im kazem vise haha
učestalo zvao dok se nije javio netko normalan i napokon poslao tehničara koji je otklonio problem.naravno ne u centrali nego u samoj zgradi.
slični problemi kod mene se događali.
ja imao samo internet.i stalno bez lampica na ruteru.
upravo tako,stalno govorili da je greska na centrali i da riješavaju problem međutim i nakon dva dana ništa.
tako da,jedino ih stalno zvat i tlačit

Kako ste na kraju rjesili problem uopce?
slični problemi kod mene se događali.
ja imao samo internet.i stalno bez lampica na ruteru.
upravo tako,stalno govorili da je greska na centrali i da riješavaju problem međutim i nakon dva dana ništa.
tako da,jedino ih stalno zvat i tlačit

Odgovori