Riješeno

Homebox problemi sa pucanjem veze

  • 27 April 2023
  • 6 odgovora
  • 846 pregleda

Pozdrav. U zadnje vrijeme imam velike probleme sa uslugom Homebox. Naime svako malo puca veza sa internetom odnosno modem normalno radi (lokalna mreža) ali se nije moguće povezati na internet. Nakon restarta modema jedno vrijeme je dobro ali onda opet puca i tako po 6-7 puta na dan. Isto tako brzina je katastrofa. Trenutni je oko 2-3 Mbps(iako je puni 4G signal) dok je prije bila oko 40Mbps.  Jučer sam prebacio SIM u mobitel i onda izmjerio brzinu i bilo je oko 40Mbps. 

Neki savjet?

icon

Najbolji odgovor od daworin 28 April 2023, 07:37

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Zivicnjak pozdrav. Poteškoću s korištenjem Homebox usluge nam možeš prijaviti OVDJE. Dovoljno je navesti svoje podatke i kontakt broj te opisati poteškoću. Po provjeri, kontaktirat ćete naše nadležne kolege. Dolores 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Zivicnjak  Pošto sa mobitelom imaš veće brzine nego sa routerom jedina opcija ti je zamjena routera boljim i kvalitetnijim routerom. Koji router sad koristiš?

@daworin trenutno imam ZTE MF286R.

Inače zvao sam jučer tehničku podršku i rekli su da je jedna od baznih stanica u kvaru i da zbog toga imam probleme

Razina korisnika 7
Bedž +4

@daworin trenutno imam ZTE MF286R.

Inače zvao sam jučer tehničku podršku i rekli su da je jedna od baznih stanica u kvaru i da zbog toga imam probleme

A router je donekle zadovoljavajući ne preostaje ti ništa drugo pričekati da otklone kvar ako je problem u tome samo da to neće trajati dovijeka javiš kada riješe. A moguće da je i do samog routera traži drugi router Huawei B535-333 puno je bolji od ZTE kojeg imaš

@daworin pronašao sam na njuškalu modele b535-235 i b535-232 pa me zanima koja je razlika između ovih modela i onog kojeg si ti naveo?

Razina korisnika 7
Bedž +4

B535-232 nema priključak za telefon. 235 i 333 imaju priključak za telefon ostalo je identično

Odgovori