Prije 5 dana mi je stigao Homebox na kućnu adresu a jučer mi je uključena usluga korištenja interneta.
Koristio sam to 2 dana i kako nisam zadovoljan želim to sve vratiti i prekinuti ugovor.
Na koji način to mogu napraviti i kako vratiti opremu?
Na koji mail trebam poslati zahtjev?
Bok @juka118
Žao mi je što nismo ispunili tvoja očekivanja 😕
Ako je usluga sklopljena daljinskom prodajom imaš rok od 14 dana za odustanak. Način na koji možeš poslati zahtjev za odustankom ti je naveden na potvrdi o sklopljenom ugovoru.
Za provjeru detalja, molim te da mi pošalješ OIB u INBOX
Žao mi je što nismo ispunili tvoja očekivanja 😕
Ako je usluga sklopljena daljinskom prodajom imaš rok od 14 dana za odustanak. Način na koji možeš poslati zahtjev za odustankom ti je naveden na potvrdi o sklopljenom ugovoru.
Za provjeru detalja, molim te da mi pošalješ OIB u INBOX
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.