Homebox-nemogucnost raskida ugovora

  • 5 March 2018
  • 6 odgovora
  • 1080 pregleda

Pozdrav.Uzela sam homebox na koristenje 5 testnih dana.Treci dan sam otisla i vratila homebox jer nije zadovoljio moje potrebe.Nakon mjesec dana od vracanja dobijam poziv od brze poste da mi Vip salje paket.Taj paket nisam zaprimila jer sam prekinula ugovor.Naravno tu mi nista nije jasno te posjecujem prodajno mjesto gdje sam uzela i vratila homebox da vidim zasto mi je Vip poslo paket.Odgovor koji sam dobila jeste da djelatnica koja je tu radila vise ne radi i da ona nije obustavila moje koristenje te da dokument sa njenim potpisom i pecatom Vip-a nije validan tj.da sam trebala dobiti neki sasvim drugi dokument sto se tice raskida ugovora.
Zanima me koji je daljnji postupak? Hvala

Odgovora 6

Sudski postupak.
Ja se nadam da se moze rijesiti ajmo reci mirnim putem
Vip_Iva s ovog foruma Vam može možda pomoć ili pišite na adresu: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Hvala Vam najljepsa
Razina korisnika 6
Bedž +4
A što piše na tom "nevalidnom" dokumentu s Vipnetovim pečatom?

Tu teoriju da dokument nije valjan neka prodaju nekom drugom. Je li ona u određenom trenutku bila zaposlenica? Jeste. Je li udaren pečat? Jeste. Prema tome dokument je važeći, samo treba pročitati šta na njemu piše.
Razina korisnika 4
@Becampt evo me....i oprosti na čekanju odgovora :(
Provjerit ću ti što je bilo, molim te samo da pošalješ podatke OVDJE
Ako si potpisala i/ili podnijela zahtjev za raskid, trebao bi biti valjan. Zavisi što piše na dokumentu koji si dobila.

Odgovori