PITANJE

Homebox - nemoguće spor internet

  • 25 June 2021
  • 5 odgovora
  • 256 pregleda

Nije mi jasno kako vas nije sram slat račune, a ne pružat nikakvu uslugu. Ima već 7 mjeseci da niti jedan jedini dan nije prošao bez da imam problema s internetom. Ne tražim ništa posebno, samo da mogu normalno surfat. Ne mogu pogledat ni video najniže kvalitete, a treba minut samo da se otvori google. Radim iz kuće i posao mi ovisi o internetu, a vi samo naplaćujete bez da pružate funkcionirajuću uslugu. Živim u centru Splita, s nikim ne dijelim internet, treba mi samo ono osnovno, a vama je i to problem. 

Umjesto da ljudima stalno govorite da se jave službi za korisnike od koje nikad ništa, poboljšajte više kvalitetu usluge. Jedva čekam da mi istekne ugovor da nemam više ništa s vama. Nekad ste bili najbolji, a sad ste ispod svake kritike.


Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Ana99m  nikad nam nije drago čuti da su naši korisnici nezadovoljni :frowning2: Prema ovome što si napisala, pretpostavljam da si se već čula s našom tehničkom podrškom i prijavila poteškoću s uslugom. Ako je potrebna provjera s naše strane, javi nam se OVDJE.

Razina korisnika 5
Bedž +6

A1, imate li vi virtualnog tehničara kojeg se može dobiti putem govornog automata i koji je sposoban otkloniti kvar?

Evo, upravo doživjeh da je virtualni tehničar T-coma u minuti vremena otklonio kvar na fiksnim uslugama moje mame 🤣

Razina korisnika 3
Bedž +3

@nickno Sve informacije o Digiju nalaze se na stranici: Kako ti može pomoći Digitalni tehničar? https://bit.ly/3h2Sa7I :grinning:  

Razina korisnika 5
Bedž +6

@A1_Darka , ahaa, imate Digija na webu,ali ja sam pitala imate li ga na Govornom automatu 😋 kao T-com, praktički je u minuti obavil provjeru i reset postavki fiksnih usluga i još je povratno nazval dva puta da "vidi" jel je sve u redu 😋

Bedž +3

@nickno, Digija na telefonu nemamo, ali imamo naše tehničare koji isto tako u minuti naprave provjeru. :blush:  No, hvala ti na prijedlogu zabilježili smo ga. :hugging:

Odgovori