Homebox brzina

  • 27 February 2018
  • 1 odgovor
  • 1035 pregleda

U zadnje vrijeme internet je poprilično spor, brzina mu ponekad nije ni u Mb/s, nego u Kb/s što je poprilično sporo i prečesto gubi signal. Pogotovo prijenos podataka koji nikad nije preko 1 Mb/s. Homebox je spojen na 3G mrežu, ali je spor. Također probleme sa signalom sam primijetio i kod mobilnih uređaja jer se i kod njih zna desiti da se signal jednostavno izgubi. Svjestan sam toga da je teško ostvariti optimalne uvjete na svakoj mikrolokaciji ali danas ipak živimo u dobu razvoja tehnologije s toga smatram da bi i ova stvar sa signalom morala ići na bolje. Nikad nisam potrošio 100 Gb tako da sama brzina nebi trebala biti tako slaba. Svaki mjesec Vip-u šaljem mail sa ovim problemom ali oni i dalje govore da je sve u redu.

Odgovora 1

Osobno imam hombox i brzina od jutarnjih sati je oko 60-75Mb/s a poslije 16h pada na jedva 4-5Mb/s. Mjereno HAKOM aplikacijom. Kontaktirao sam njihovu tehničku službu nažalost VIP ili A1 NE POSJEDUJU tehnički osposobljen kadar. Jedini savjet je resetirajte modem i to je sve što oni znaju. Ne očekujte pomoć jer od njih to nećete dobiti. Meni su poslali jednog servisera i taj čovjek kao prvo nije njihov službenik i kao takav poslao je izvješćešće ali bez rezultata. Nadam se da ću dobit oslobođenje i otići drugom operateru.

Odgovori