Riješeno

Dugo čekanje na poziv tehničara

  • 10 July 2023
  • 7 odgovora
  • 229 pregleda

  • Anonymous
  • 0 odgovora

Pozdrav,

prije skoro 2 tjedna (28.6) sam ugovorio 5g homebox internet uslugu. Do sad me još tehničar nije zvao da dođe s antenom i routerom. Zvao sam SZK i rekli su mi da je bio zakazan termin 3.7. te da me je tehničar trebao zvati tada.
Kao što sam napisao, nitko me nije zvao, u SZK ne znaju šta se dogodilo niti znaju koliko ću još morati čekati.
Tako da, moje pitanje je, da li postoji itko u A1 tko mi može reći koliko ću još morati čekati do poziva tehničara?

Hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 10 July 2023, 22:10

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 2
Bedž

Koliko ja znam rok za realizaciju usluga je 30 dana. Odnosno unutar 30 dana moraju ti potvrditi imaš li tehničkih mogućnosti kad to utvrde onda kreće još 15 dana u kojem ti moraju realizirati uslugu.

Znači, od trenutka kada potpišem ugovor pa do poziva tehničara može proći do mjesec i pol? Da li može netko iz A1 potvrditi taj info?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, ako si dao krivu adresu (susjedovu koja ima uvjete umjesto tvoju koje nema na karti)...da, ooo, možeš se načekati. Ja ne mislim da si to i uradil, ali eto- čitala sam na drugim forumima da se Homebox 5G i internet 5G prodaje i ovak, u stilu fuš majstora, od A1 ili partnera.

Razina korisnika 2
Bedž

Znači, od trenutka kada potpišem ugovor pa do poziva tehničara može proći do mjesec i pol? Da li može netko iz A1 potvrditi taj info?

Nisi shvatio ispravno.
 

1.Ugovor se smatra važečim onog trenutka kad se usluga aktivira.
2.Poziv tehnićara može biti unutar 2-3 dana a pitanje kad će on doć aktivirati uslugu.
3. Uglavnom rok za potvrdu tehnickih mogučnosti je 30 dana a nakon toga ima 15 dana da se usluga aktivira.

Ne mora ti nitko to potvrditi postoji HAKOM pravilnik slobodno malo google koristi.

U praksi to bi se trebalo riješiti kroz 10-15 dana max samo ne znan zašto kompliciraju tolko kod tebe. Možda ne postoje tehnički preduvjeti za tu uslugu?

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @robert_tediro, trenutno postoji veliki interes za našim 5G Internetom pa je moguće da će biti potrebno pričekati malo dulje. Usluga bi trebala biti instalirana u roku od 30 dana od sklapanja ugovora. Možemo sve provjeriti, javi nam se porukom ovdje s podacima. 

Hvala na odgovorima. Ne bi mi bio toliki problem da ne radim od doma. Ja radim od doma i internet je nužan za moj posao, pa kada sam pročitao da bi mogao čekati još barem 2 tjedna pao mi je mrak na oći. Onda ću se morati snaći još za to vrijeme

Znači, od trenutka kada potpišem ugovor pa do poziva tehničara može proći do mjesec i pol? Da li može netko iz A1 potvrditi taj info?

Nisi shvatio ispravno.
 

1.Ugovor se smatra važečim onog trenutka kad se usluga aktivira.
2.Poziv tehnićara može biti unutar 2-3 dana a pitanje kad će on doć aktivirati uslugu.
3. Uglavnom rok za potvrdu tehnickih mogučnosti je 30 dana a nakon toga ima 15 dana da se usluga aktivira.

Ne mora ti nitko to potvrditi postoji HAKOM pravilnik slobodno malo google koristi.

U praksi to bi se trebalo riješiti kroz 10-15 dana max samo ne znan zašto kompliciraju tolko kod tebe. Možda ne postoje tehnički preduvjeti za tu uslugu?

Pogledao sam preko A1 stranice, i pisalo je da mi je dostupan 5g internet. Također kad sam išao u A1 centar, rekli su mi da mogu dobiti 5g internet na mojoj lokaciji.

Odgovori