PITANJE

Drastični pad brzine na fiksnom internetu svaku večer zadnjih par dana

  • 26 December 2021
  • 3 odgovora
  • 185 pregleda

Plaćam 200/20 Mbps, redovno, tako da očekujem i A1 da mi isporuči plaćeno REDOVNO! Čak bi bilo prihvatljivo pad od 20-30% neki kraći period, ali ovo je stvarno pretjerivanje!

Naravno, zovem službu za korisnike, kao da pokušavam dobit Djed Mraza na Božić, a digitalni asistent baca grešku kod prijave problema (modem: null)...najs!

Da ne bi bilo samo kritike, do tih par zadnjih dana, nisam imao često nekih sličnih problema, ali s obzirom da se ponavlja iz dana u dan, i baš kad najviše koristim internet, morao sam prijaviti.

Da li je još netko iz Zadra imao problema s A1 fiksnim internetom u zadnje vrijeme i da li je uspio prijaviti problem?

 

P.S. naravno, probao sam restart routera :)


Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +1

@karlo1234 pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naših usluga. Možeš li mi javiti podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela OVDJE kako bih mogao napraviti ovim putem provjere vezano za tvoj slučaj i po potrebi pružene informacije proslijediti kolegama tehničarima na detaljniju provjeru. 

Poslao sam podatke u privatnoj poruci.

Lp

Razina korisnika 1
Bedž +3

@karlo1234 hvala ti, poruku vidimo i odmah preuzimamo! 

Odgovori