Thenicki opis problema:
ADSL Internet, Paket 'duo', Internet S (kao Small). Ocekivana brzika 4MBit down i 'od 0.358 up'. Ne ocekujem puno.
Nazalost, upload brzina, testirana prema raznim providerima, prema dslreports.com, speedtest.net te prema https://bwm.carnet.hr/ nikad ne prelazi 128MBit/sec. Nikada.
Takodjer, cesto opazam i do 50% gubitak tcp paketa kad se provjerava sa 'ping' komandom prema (na primjer) dns serveru Vip mreze (kojeg sam uzeo zbog toga jer je u njihovoj kontroli). Isto je prema drugim adresama na netu.
To se ponavlja vec 6mj sa vremena na vrijeme. Kontaktirao sam podrsku putem email/webforme, jednom su mi odgovorili da 'nema nikakvih problema s njihove strane' a drugi puta mi nisu odgovorili uopce.
Ovo je output sa vaseg modem/routera, Maintain/Tools/Ping izbornika.
PING 83.139.103.3 : 64 data bytes
--- 83.139.103.3 ping statistics ---
4 packets transmitted, 2 packets received, 50% packet loss,round-trip min/avg/max = 11/28/45 ms
Tjiekom tog razdoblja, svi ostali statusi na routeru su ok, bez indikacije ikakve greske.
DSL Stats sa modema su, tijekom takve polovicne veze:
System Information
Product type:
HG658 V2
Device ID:
xx
Hardware version:
VER.A
Software version:
V100R001C264B015
System up time:
DSL Information
DSL synchronization status:
Up
Connection status:
Showtime
Upstream line rate (kbit/s):
1151
Downstream line rate (kbit/s):
5412
Maximum upstream rate (kbit/s):
1475
Maximum downstream rate (kbit/s):
23880
Upstream noise safety coefficient (dB):
11.8
Downstream noise safety coefficient (dB):
36.1
Upstream interleave depth:
1
Downstream interleave depth:
1
Line standard:
ADSL_2plus
Upstream line attenuation (dB):
3.7
Downstream line attenuation (dB):
10.1
Upstream output power (dBm):
10.2
Downstream output power (dBm):
10.4
Channel type:
Fast
Upstream CRC errors:
2
Downstream CRC errors:
0
Upstream HEC errors:
2
Downstream HEC errors:
0
Upstream FEC errors:
0
Downstream FEC errors:
0
DSL up time:
3 days 15 hours 47 minutes 22 seconds
==============
Naravno da sam probao uobicajene narodne lijekove:
- reset/ukljuci/iskljuci/iskopcaj kabel, etc... ne mijenja na stvari
Update: Da izbjegnemo wifi pitanja, svi testovi su radjeni sa laptopa spojenog lan kabelom na Vas modem/router.
Svaka pomoc je dobrodosla i hvala unaprijed
Robert
Najbolji odgovor od robogo
Pogledaj original