Riješeno

A1 problem novog SDMC NE6037 rutera

  • 27 January 2024
  • 8 odgovora
  • 384 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Pozdrav,

Prije 5 dana dizana mi je brzina sa 200/20 na 300/30 i rekoše u A1 kako ide zamjena routera - uzeli Ubee-a a postavili mrcinu SDMC NE6037.

Svemi radi jedino wifi kamere ne radi i ne komunicira sa acess point uređajem.  Na starom ruteru sve mi je radilo. Zna li tko kako mogu riješiti ovaj problem, sa kojim se mučim već 4 dana😔.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvatska 28 January 2024, 11:52

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 7
Bedž +3

Probao na routeru napraviti wifi ssid posebno 2.4 a posebno 5Ghz? Ja sam rješio tako svoj problem  kamere mi rade samo na 2.4 Ghz

Pozz...kako misliš  posebno 2.4 a posebno 5Ghz?  pa ne može drugačije nego posebno  2.4 i posebno 5Ghz.  Trenutno sam isključio 5Ghz.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Kad se spojiš u postavke routera po defaultu je da ti 2.4 i 5Ghz daje pod istim ssid-om. Ja sam podijelio na ssid za 2.4 i na ssid za 5Ghz, imam kao dvije wifi mreže. Kamere i "sporije" uređaje spajam na 2.4 Ghz a drugo na 5Ghz. Kad emitiraju pod istim ssid-om, primjetio sam da se malo malo resetira veza.

 

Edit: zaboravio sam reći da sam ih nazvao kao wifi 2.4 i wifi 5 tako da ih razlikujem. Ali ako si ugasio 5Ghz i ako vidiš da sad radi ok, onda si rješio problem.

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @Dama, ako i dalje ne radi spajanje na kameri, predložio bih ti da kontaktiraš našu tehničku podršku na besplatni telefonski broj 0800 091 091. Josip

Hvala Josipe na javljanju, kontaktirao sam Vašu tehničku podršku 5-8 puta,sve smo živo probali, danas je bio i Vaš tehničar (sve pohvale tehničaru,stvarno se trudio i izgubio mnogo vremena),ali nismo ništa napravili, kamera jednostavno javlja da nema interneta i ne radi. Budem zvao A1 ,ako su u mogućnosti da mi vrate stari ruter.

Pozdrav svima, ja svoj problem nisam još riješio,nekako mi to sve predugo traje. A1 kaže da novo produženje usluga ide sa novom opremom,sve je to meni jasno,ali na novoj opremi mi ne rade svi uređaji koji su radili sa starom opremom.(ruter ne komunicira sa wifi video nadzorom).Staru opremu ne žele vratiti,a već 10 dana čekam mail od povjerenstva. Sada trenutno ne mogu dobiti tehničku službu jer  se pošalje poruka odmah na digitalnog tehničara i upišem sve potrebne prijavljene podatke, no na moj mail ne dolazi kod za nastavak prijave ne digitalnog tehničara. Ne znam kako dalje.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Dama ne sviđa mi se što ovaj slučaj toliko traje. 

Molim te da nam svoje podatke pošalješ OVDJE kako bismo osigurali provjeru ove situacije. 

Pozdrav Filip, zahvaljujem na javljanju, podaci su poslani na navedeni link, molila bih Vas rješenje problema, da ostanem Vaš vjerni korisnik :)

Odgovori