Riješeno

5g fritzbox

  • 24 April 2023
  • 4 odgovora
  • 644 pregleda

pozdrav,

 

imam doma fritzbox već nekih mjesec i pol dana i sve je radilo savršeno, ima sam 4-5 plavih crta na vanjskoj jedinici

 

od jučer popodne nema interneta uopće, i svjetli samo jedna zelena točkica (na vanjskoj)

 

gdje je zapelo?

icon

Najbolji odgovor od daworin 24 April 2023, 10:49

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +4

Jedino što možeš ugasi pa upali oba uređaja ako i nakon toga sve isto zovi SZK.

Zaboravi da ce ti popraviti kao sto su meni obecali. Na kraju me nazvao njihov sluzbenik i kaze mi to ne mozemo popravit a radilo 2 tjedna uredno iduca 3 nisam vidio tog “5G” nikako. Svakako mozda ti uspije ali meni nije i otisao sam od njih ne znam zasto uopce nude nesto ako nisu u stanju ispostovati korisnika koji daje novac. I njihovi strucni tehnicari ne znaju da pravi 5G jos nije uveden prave korisnika ludim kao da smo totalno neuki i slijepi kod ociju.I kazu isto tako da nije moguce uci u vanjsko sucelje :)

Evo ti ova dva link-a tu si biras band-ove a na ovom drugom gledas kakav ti je signal. 

Upali si n78 on je najbrzi band i na njemu idu 200mbps i stavi si na onom drugom B1 ili B3 ove druge zaboravi ti su najbrzi. Ako upalis samo N78 i B1 ili B3 a ne hvata “5G” onda je ugasno na tom tornju i to je igra bez granica mozda ga upale ali u mom slucaju ga nisu upalili.

http://172.20.168.1/udm/user/index.html?…earch_mode.html

http://172.20.168.1/udm/user/network/celluar.html

Zaboravi da ce ti popraviti kao sto su meni obecali. Na kraju me nazvao njihov sluzbenik i kaze mi to ne mozemo popravit a radilo 2 tjedna uredno iduca 3 nisam vidio tog “5G” nikako. Svakako mozda ti uspije ali meni nije i otisao sam od njih ne znam zasto https://cbdshop.club/hr/  nude nesto ako nisu u stanju ispostovati korisnika koji daje novac. I njihovi strucni tehnicari ne znaju da pravi 5G jos nije uveden prave korisnika ludim kao da smo totalno neuki i slijepi kod ociju.I kazu isto tako da nije moguce uci u vanjsko sucelje :)

Razina korisnika 2
Bedž +3

@miloshevili žao mi je radi poteškoće s uslugom. Slobodno kontaktiraj naše tehničare na besplatni broj 0800 091 091 kako bi napravili detaljniju provjeru. Kolege su dostupne od 0-24.

Odgovori