Pozdrav! U obitelji smo dugogodišnji zadovoljni korisnici A1 usluga. Uz mobilne mreže, imamo SAT TV i Homebox za telefon i internet. Nedavno smo produljili ugovor za fiksnu i internet uslugu Homebox i do sada nije bilo problema s ruterom ZTE Corporation MF283V), međutim zadnjih tjedana imamo probleme i što god da napravimo, uz pomoć tehničke službe, bez obzira na kvalitetne savjete nam ne uspjeva.
Molim informaciju da li postoji mogućnost za neki drugi ruter, a ne ovaj isti.
Hvala,
Luka
Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pozdrav Luka1989 :)
svakako se poteškoća treba riješiti u kontaktu s tehničkom podrškom. Ako telefonski kolege nisu u mogućnosti ispraviti poteškoću i smatraju da je problem u uređaju, zamjena uređaja je sljedeći korak
Ti im se javi i vjerujem da ćete zajedno doći do rješenja, pa ako je potrebno, i s novim uređajem.