Riješeno

Wifi na Samsung galaxy A5(2017)

  • 9 Listopad 2017
  • 1 odgovor
  • 2534 pregleda

Nedavno sam kupila samsung galaxy a5 2017 i u zadnje vrijeme wi-fi veza uopće ne radi odnosno piše da Internet možda nije dostupan dok na svim ostalim uređajima normalno radi.
Koristim Homebox ZTE MF283+. Korisnicka podrska vipa mi je rekla da mobitel odnesem na popravak, ali sumnjam da ce mi oni pomoci posto problema imam samo s vip wifi homebox vezom. Molim Vas da mi pomognete da to rijesim.
icon

Najbolji odgovor od A1_Marko 9 Listopad 2017, 12:00

Pozdrav @ AdrianaM
Pokušaj se u postavkama Homeboxa poigrati sa WiFi kanalima. Postavke -> Wi-Fi postavke -> Napredne postavke - Frekvencija (kanal).
Ima nekih telefona koji imaju problem sa prijemom viših kanala. Probaj staviti na 1. kanal za početak.
Pogledaj original

Odgovora 1

Pozdrav @ AdrianaM
Pokušaj se u postavkama Homeboxa poigrati sa WiFi kanalima. Postavke -> Wi-Fi postavke -> Napredne postavke - Frekvencija (kanal).
Ima nekih telefona koji imaju problem sa prijemom viših kanala. Probaj staviti na 1. kanal za početak.

Odgovori