Riješeno

Vip Homebox noćna tarifa ne radi

  • 16 Prosinac 2017
  • 3 odgovora
  • 402 pregleda

Uzela sam Vip Homebox na testiranje. Nemam nikakvih problema osim što opcija noćna tarifa ne radi tj. obračunava mi se prometo od 00 sati do 8 sati u tarifu do 100GB. Resetiranje routera ne pomaže. Što činiti?
icon

Najbolji odgovor od AGBLACKMON 16 Prosinac 2017, 19:44

Potrošnju naravno gledam na vip. I zvala sam korisničku podršku gdje su me prespajali četiri puta da bi mi na kraju rekli da oni ne mogu ništa napraviti, jer "ne vide potrošnju" i da se na kraju obračunskog razdoblja "ako nešto ne štima" mogu pismeno žaliti.
Pitala sam još jedanput može li se nešto učiniti po tom pitanju, jer opcija da se žalim pismeno nakon svakog obračunskog razdoblja nije efiksano rješenje. Odgovor je bio da se ništa ne može učiniti po tom pitanju. S obzirom da sam homebox uzela na probno razdoblje definitivno neću potpisati trajni ugovor. Sam homebox inače besprijekorno radi i brzina je odlična, ali sami provideri nisu u mogućnosti riješiti jedan od problema koji sudeći po upitima na ovom forumu je više nego sporadičan slučaj.
Pokušavam se ne ljutiti, ali čini mi se apsurdno da se određena opcija nudi u ugovoru, da je po odogovorima tehničke podrške uključena, ali eto ne radi i da je jedina solucija žaliti se pismeno nakon svakog pojedinog incidenta u danom obračunskom razdoblju.
Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Gdje gledas potrosnju, na routeru ili na moj vip? Trebas gledat na moj vip, jer router zbraja svu potrosnju.
Potrošnju naravno gledam na vip. I zvala sam korisničku podršku gdje su me prespajali četiri puta da bi mi na kraju rekli da oni ne mogu ništa napraviti, jer "ne vide potrošnju" i da se na kraju obračunskog razdoblja "ako nešto ne štima" mogu pismeno žaliti.
Pitala sam još jedanput može li se nešto učiniti po tom pitanju, jer opcija da se žalim pismeno nakon svakog obračunskog razdoblja nije efiksano rješenje. Odgovor je bio da se ništa ne može učiniti po tom pitanju. S obzirom da sam homebox uzela na probno razdoblje definitivno neću potpisati trajni ugovor. Sam homebox inače besprijekorno radi i brzina je odlična, ali sami provideri nisu u mogućnosti riješiti jedan od problema koji sudeći po upitima na ovom forumu je više nego sporadičan slučaj.
Pokušavam se ne ljutiti, ali čini mi se apsurdno da se određena opcija nudi u ugovoru, da je po odogovorima tehničke podrške uključena, ali eto ne radi i da je jedina solucija žaliti se pismeno nakon svakog pojedinog incidenta u danom obračunskom razdoblju.
Razina korisnika 1
I ja sam ga vratio zbog toga nakon 3 dana koristenja.Uredno su mi ta 3 dana zaracunali 104kn!

Odgovori