Riješeno

Spor internet

  • 20 January 2019
  • 2 odgovora
  • 534 pregleda

Želio bih se požaliti na spor internet, iako sam potrošio 100 gb prometa u ugovoru stoji da je od ponoći do 8 ujutro brzina veća no kada je internet testiran i dalje je oko 1mb/s molio bih vas da povećate brzinu.
Hvala.
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 21 January 2019, 18:03

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ugasi router prije ponoći, upali ga koji minut nakon. Ako je ista brzina zovi tehničku jer ti je nešto zaštekalo s noćnom opcijom.
Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav, od ponoći do 8 ujutro bi trebala biti veća brzina. Savjetujem da kontaktiraš odjel tehničke podrške poslije ponoći ako ćeš imati 'sporiju brzinu' da ti odmah to i provjere. A pokušaj svakako i ugasiti/upaliti Homebox uređaj kako ti je naveo gogsy. 😉

Odgovori