Riješeno

proble

  • 12 Prosinac 2019
  • 1 odgovor
  • 400 pregleda

Ovdje Saša Kasalo OIB *** vaš nezadovoljni korisnik što se tiče računa za razdoblje od 01.11.2019 - 30.11.2019
Dogovoreno je da će računi od  11 mjeseca  za home box  duo  po cijeni od 145 kn ,a dobio sam račun od 165 kn , zanima hoće li se ispraviti račun na 145 kn ili ću biti prisiljen raskinuti ugovor nakon 4 godine korištenja i otići drugome operateru sa zajedno još 10 korisnika

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 12 Prosinac 2019, 11:05

Pozdrav Saša,

sakrila sam tvoj OIB budući da ne smije biti javno dostupan radi zaštite tvojih podataka.

No, provjerila sam zahtjev i vidljivo mi je kako si ostvario popust na mjesečnu naknadu usluge s obzirom na povezivanje iste s mobilnom pretplatom u iznosu od 10.00 kn.

Molim te, javi nam se na besplatan broj 0800 091 091 kako bismo provjerili treba li još neka usluga biti u tvojoj grupi.

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3

Pozdrav Saša,

sakrila sam tvoj OIB budući da ne smije biti javno dostupan radi zaštite tvojih podataka.

No, provjerila sam zahtjev i vidljivo mi je kako si ostvario popust na mjesečnu naknadu usluge s obzirom na povezivanje iste s mobilnom pretplatom u iznosu od 10.00 kn.

Molim te, javi nam se na besplatan broj 0800 091 091 kako bismo provjerili treba li još neka usluga biti u tvojoj grupi.

Odgovori