Riješeno

Prijevremeni raskid ugovora Homeboks M tarife

  • 6 March 2018
  • 7 odgovora
  • 735 pregleda

Pozdrav svima, prije godinu i pol, točnije u 7 mj. 2016 sam ugovorio Homeboks M tarifu, točnije prešao sam sa onog starog homeboksa 24(više se i ne sjećam kako se je točno zvao) kojeg sam koristio 5-6 godina.
U dobroj vjeri sam ugovorio ovu opciju no taj sam potez požalio već više puta.
Problem je naravno u toj famoznoj "noćnoj opciji" koja to uopće nije i uporno meni već mjesecima Vip ispostavlja nebulozne račune, i ja se uredno žalim i onda mi oni uvaže žalbu i smanje mi račun i ja ga onda uredno platim.
I svaki se puta na specifikaciji računa koji mi oni pošalju se uredno vidi da mi je u ukupno zaračunati promet uvršten sav podatkovni promet napravljen između 00:00 i 08:00 ujutro, ja ih na to upozorim i oni mi svaki puta kažu "da oni nisu pronašli nikakve nepravilnosti u evidenciji potrošnje" !!!!!!
Iako im pošaljem njihov vlastiti izlist podatkovnog prometa na kojem se lijepo vidi da su moje tvrdnje točne, oni ne pronalaze nikakve nepravilnosti !!!!!
Više nemam živaca ni trunke za ta sranja, mjesecima se ja već s njima natežem oko tog i stvarno mi je prekipjelo i jedino što me u ovom trenutku više može zadovoljiti je raskid ugovora jer ja stvarno nisam zaslužio ovo od Vipa nakon što sam im 7 godina uredno plaćao račune.
Zna li netko imam li pravo na raskid ugovora bez plaćanja nekakvih penala?
icon

Najbolji odgovor od Tromy 6 March 2018, 15:06

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 5
Bedž +2
Ako ti svaki puta uvaže reklamaciju mislim da nemaš osnove za raskid ugovora, znam da su naporni ali po meni ti preostaje jedino svaki mjesec žalba,
Da u tom i je problem što mi nisu uvažili reklamaciju na račun za 1. mj. jer oni "nisu pronašli nikakve nepravilnosti"
Ja sam im platio za 1 mj.prosječan iznos u protekla 3 mjeseca ali mi je jednostavno puna kapa više tog.



Evo i dalje ista atvar
Razina korisnika 5
Bedž +2
Da u tom i je problem što mi nisu uvažili reklamaciju na račun za 1. mj. jer oni "nisu pronašli nikakve nepravilnosti"
Ja sam im platio za 1 mj.prosječan iznos u protekla 3 mjeseca ali mi je jednostavno puna kapa više tog.


Sada žalba na Povjerenstvo, imaš mail u odgovoru koji si dobio od službe za korisnike, pa ako i povjerenstvo zaključi da nemaš osnove onda na HAKOM.

Moraš proći te korake, ja sad čekam HAKOM 🙂
Ma znam ali kad te netko .ebe za tvoje vlastite novce osjećaš se ko idiot.
Stvarno mi je više dosta tih sranja
Razina korisnika 5
Bedž +2
😃 Dobro došao u klub 😛
Razina korisnika 4
@kajgod Imaš pravo uložiti žalbu, naravno, ali bih rađe da provjerimo zašto se ponavlja situacija koja se ne bi smjela događati. Možeš li nam poslati podatke vlasnika usluge OVDJE pa ćemo naći načina kako bi popravili?

Odgovori