Već se mjesecima borim sa jako niskim brzinama i očajnom stabilnošću vaše LTE mreže. Naime, pred par mjeseci se brzina i stabilnost mreže srozala do te razine da je nemoguće koristiti vašu uslugu.
(Govorimo o 1 Mbps pa i niže brzinama s kojima u 21. stoljeću nije moguće funkcionirati.)
Posjedujem CAT4 Huawei B310s router koji ste isporučivali kao standardni router.
Na dobar dan status LTE mreže je ovakav :
Na loš dan, status LTE mreže je ovakav :
Za vas koji niste upoznati sa mjerenjima mobilnog signala :
RSRP - nominalne vrijednosti bi se trebale kretati između -80 dBm i 90 dBm. Za sve ispod toga, postoji šansa da dođe do pucanja veze i generalne nestabilnosti signala, a sve ispod -100 dBm dovodi do drastičnog pada u performansama.
RSRQ - nominalne vrijednosti bi se trebale kretati između -10 dBm i -15dBm. Vrijednosti ispod toga OPET dovode do drastičnog pada brzine.
RSSI - za LTE mreže RSSI se računa kao "zbroj" ostalih vrijednosti kao što su šum, snaga repetitora, sama snaga smetnji itd. Čak i ako je RSSI unutar nominalnih vrijednosti koje iznose -65 dBm do -80 dBm, RSRP, RSRQ i SINR su i dalje glavni pokazatelji stabilnosti mreže i u mom slučaju - i dalje je neprihvatljivo.
Do sada je pokušano sljedeće :
- vraćanje routera na tvorničke postavke
- instaliranje onih očajnih SMA antena
- seljenje uređaja po stanu (hej, možda ste smanjili snagu repetitora?)
- mijenjanje LTE bandova na jedine dvije frekvencije koje nudite i koje router podržava : B3 (1800MHz) i B20 (800MHz)
- mijenjanje tj. forsiranje 4G i 3G
Ono što je zanimljivo je da Tele2 čiji je repetitor udaljeniji od Vašeg (VAŠ je niti 500m zračne linije od mene), sa CAT6 routerom daje ugodne 30 - 50 Mbps brzine, dok Vaš na dobar dan daje 12 Mbps, a na loš 736 kbps (DA, TOLIKO JE IZMJERENO na dan 05.08. 2019)
E sad najbitniji dio:
Nakon što sam proveo dvadesetak minuta sa vašom tehničkom službom preko telefona gdje su me uvjeravali da je brzina normalna, da nisam jako udaljen od glavnog repetitora, da probam mijenjati WiFi kanale kako bi stabilizirao stanje (???), da pričekam da završi sezona kako bi imao veće brzine ili da KUPIM CAT6 router sa jačim antenama, došao sam do zaključka da ne samo da Vi ne možete ukloniti problem, već da Vama nije stalo do uklanjanja problema dokle god se sve uredno plaća.
Mene samo zanima ako imate bilo kakav službeni odgovor na ovaj problem osim "nije nas briga, plati". Ako nemate, početi ću pratiti situaciju sa brzinom te prijaviti Vas HAKOMu za sub standard uslugu koju nudite za nemale novce, te pokušati raskinuti ugovor prvom prilikom.
Hvala,