Riješeno

Pitanje za hombox

  • 4 October 2018
  • 3 odgovora
  • 508 pregleda

Poštovanje
U 12 mjesecu mi izlazi pretplata za prenosni hombox(telefon i internet) zbog smanjenja troskova moram ga otkazati pa me zanima da li moram unaprijed najaviti prekid ili je dovoljno kad istekne ugovor otići u VIP centar i to tamo riješiti.Molim Vas odgovor.
Unaprijed hvala
Teta Mirjana
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 5 October 2018, 05:19

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 3
Kada se spominje raskid onda nitko od Vipa ništa ne odgovora, a da treba novi ugovor onda bi bili vrlo aktivni. Sramota.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Bivši VIP forum nikad nije bio mjesto i službeni oblik komunikacije ili pritužbi gdje se u trenu dobio odgovor ili riješio problem nego usputno, kako koji moderator bude online. Vjerujem da se po tom pitanju nije ništa promijenilo ni prelaskom na A1.

Dovoljno je otići u centar i odjaviti, možda će uputiti na pozivanje broja službe za zadržavanje korisnika koja bi eventualno ponudila neki popust za daljnju suradnju. Ako je povrat opreme u pitanju, to se nakon prijave raskida može poslati poštom (savjetujem poslati preporučeno s povratnicom kao dokaz da je oprema poslana i zaprimljena).
Razina korisnika 5
Bedž +2
Po mom iskustvu ne traže povrat Homeboxa jer si ga platio kroz ugovornu obvezu, ja sam samo odjavio i to je to.

Odgovori