Nisam baš dobro razumio HAKOM-ove naputke.
Hvala,
Jasmin Bojić
Najbolji odgovor od daworin
Pogledaj originalNajbolji odgovor od daworin
Pogledaj originalPozdrav, vidim da ovu temu već dugo nitko nije otvarao pa me zanima da li A1 mora nakon isteka pretplate izvršiti na zahtjev otključavanje Homebox uređaja konkretno ZTE 283+.Hvala
Nema više zaključavanja uređaja ne isplati se to operaterima jer ga moraju ionako otključati svi ti routeri kao i mobiteli su otključani bilo od A1 ili drugih operatera samo mogu imati brendiran FW ali to ne znači da je zaključan.
Tnx mislio sam da je tako al pokušavam spojiti se putem HT kartice uspijevam dobiti vezu al nemam pristupa internetu. Nisam baš neki stručnjak ima li netko tko bi mogao pojasniti šta bi trebao, možda ga resetirati ili nešto slično?
Pozdrav mi možeš malo to pojasniti to sa apn-om? Gdje bi trebao to upisati?
Tnx
Opet ja, pozdrav, upisao APN od HT-a i opet nema pristupa internetu, neka druga kvaka u pitanju?
Nisu ti možda data(podaci) uključeni i još provjeri dali ti je APN od operatera zadan ako nije bio spremljen vrati se na staro
Riješio problem hvala puno, lp
Bok, naisao sam slucajno na tvoju temu sa ovom promjenom apna za koristenje rutera ,naime imam isti problem ,je li mi mozes molim te reci kako si to rijesio ?
Pozdrav evo imam malo vremena pa ovako:
Prvo san ga resetirao na tvornički postavke ako imaš isti router tipka za resetiranje je gore na njemu držii par sekundi dok se ne resetira onda ga ponovno spoji na komp i u postavkama mreže upiši novi APN ovisi koju mrežu koristiš evo u privitku postupak https://static.a1.hr/hwdb/images/uploaded/egain/2470467_A1-Modem-ZTE%20MF283plus-Upute%20148x210.pdf
Ubaci novu karticu i trebao bi raditi
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.