Riješeno

Nekonzistentne informacije o uvjetima korištenja homebox duo usluge na A1 web stranici

  • 12 Svibanj 2019
  • 2 odgovora
  • 1061 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 23 odgovora
Homebox duo - molim A1 ekipu za točnu informaciju:
  • period u kojem se primjenjuje neograničeni promet?
  • na koju se točno brzinu spušta brzina prijenosa nakon potrošenog paketa?
Ovom prilikom ukazujem na nekonzistentne dostupne na A1 web stranici,
idemo redom:

Osnovna stranica, izbornik gore na vrhu, idemo na Internet-->Homebox. Odmah ispod paketa je fusnota označena zvjezdicom:
code:
* Nakon potrošenih 100GB podatkovnog prometa, brzina se spušta na 2 Mbit/s što je i dalje dovoljno za svakodnevno surfanje. U slučaju potrebe za većim brzinama, preporučamo neku od dodatnih opcija. U periodu između 00 i 10 sati primjenjuje se neograničeni podatkovni promet bez ograničenja brzine. Maksimalna brzina interneta ovisi o razini 4G signala, trenutnoj opterećenosti mreže i modelu uređaja.


Dakle, ovdje stoji 2Mbit i razdoblje 00-10h.

Malo niže na stranici, ispod reklame za Moj A1 aplikaciju, izbornik s uvjetima korištenja:


To je ovaj link na PDF dokument (Uvjeti korištenja Homebox Telefon i Duo tarifa.pdf):
http://ssc.a1.hr/documents/10307706/46941536/Uvjeti+kori%C5%A1tenja+Homebox+Telefon+i+Duo+tarifa.pdf

U kojem piše razdoblje 00-08h i 1 Mbit:
code:
18. Ukoliko korisnik Homebox Duo tarife unutar jednog obračunskog razdoblja potroši uključeni podatkovni promet u
tarifi po maksimalnoj brzini (100 GB), dodatni podatkovni promet mu se neće naplatiti već će daljnja brzina prijenosa
podataka biti ograničena na maksimalnih 1 Mbit/s.
U periodu između 00 do 08 sati primjenjuje se neograničeni podatkovni promet bez ograničenja brzine.


I na kraju, na dnu početne stranice A1 nalaze se linkovi do uvjeta korištenja:


I tu sad ako odemo na privatne korisnike i nađemo opet homebox duo dolazimo do još jednog PDF dokumenta "Uvjeti korištenja", opet točka 18:
code:
18. Ukoliko korisnik Homebox Duo tarife unutar jednog obračunskog razdoblja potroši uključeni podatkovni promet u
tarifi po maksimalnoj brzini (100 GB), dodatni podatkovni promet mu se neće naplatiti već će daljnja brzina prijenosa
podataka biti ograničena na maksimalnih 2 Mbit/s.
U periodu između 00 do 10 sati primjenjuje se neograničeni podatkovni promet bez ograničenja brzine.


To je direktno ovaj link (UK Homebox Telefon i Duo tarifa.pdf):
https://ssc.a1.hr/documents/10307706/498020204/UK+Homebox+Telefon+i+Duo+tarifa.pdf/a8b1ba9a-e370-49bd-fd0a-7a52d3877872

Da rezimiram, dostupno s početne stranice A1 ima jednu napomenu u fusnoti u 2 različita službena PDF dokumenta "Uvjeti korištenja..." koji se razlikuju nazivom, veličinom, sadržajem i datumom važenja.

Ako se pogleda datum važenja na kraju svakog PDF-a, ovaj drugi koji implicira period od 00-10h i 2 Mbit je noviji, 04.03.2019., dakle vjerojatno treba samo ukloniti stariji dokument 🙂
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 13 Svibanj 2019, 11:34

Bok csh,

ispravno informacije navedene su na stranici pod uslugom Homebox te u Uvjetima korištenja koje si našao na poveznici Uvjeti korištenja. Brzina se smanjuje na 2 Mbit/s u periodu od 10 ujutro do ponoći.
Hvala ti na poslanoj poveznici, proslijedit ću ju nadležnima kako bi se informacije ažurirale.
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Od 1.3.2019. vrijedi, nisu update-ali Uvjete.

https://forum.a1.hr/usluge-36/nocna-opcija-je-sada-do-10h-7049

Za brzinu nisam siguran ali moglo bi biti.
Razina korisnika 3
Bok csh,

ispravno informacije navedene su na stranici pod uslugom Homebox te u Uvjetima korištenja koje si našao na poveznici Uvjeti korištenja. Brzina se smanjuje na 2 Mbit/s u periodu od 10 ujutro do ponoći.
Hvala ti na poslanoj poveznici, proslijedit ću ju nadležnima kako bi se informacije ažurirale.

Odgovori