Riješeno

Homebox superspor internet

  • 11 Lipanj 2020
  • 15 odgovora
  • 639 pregleda

Pozdrav,

imam homebox nekih 7 mjeseci i svaki mjesec brzina je sve manja i manja. Razumijem da se nakon potrošenih 100 gb brzina smanji, ali internet je toliko spor da ne mogu gledati hbo go te cak i youtube ima problema sa ucitavanjem videa. Jutros sam izmjerio 0.43 mbps download i 0.51 mbps upload zar bi internet stvarno trebao biti tako spor.

 

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 11 Lipanj 2020, 17:09

Ako si potrošio 100 Gb (a to nisi naveo), brzina se spušta na 2 Mbit/s što kažu da je dovoljno za surfanje. Tih 2 naravno nije stalno 2, nekad je i manje, da ne nabrajam sad čimbenike koje vjerojatno već znaš. Ako misliš da si zakinut što mnogi misle (neki zbog toga što nisu pročitali sitna slova, a ti vidim očito jesi), nazovi SZK i prati putanju ditektno do tehničke pa vidi s njima.

Forum nije službeno mjesto za žalbu nego usputno mjesto gdje će ti se netko od slobodnoh moderatora u nekom budućem slobodnom vremenskom intervalu ponuditi provjeriti na način da mu se javiš u inbox a to zna potrajati. :)

Pogledaj original

Odgovora 15

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako si potrošio 100 Gb (a to nisi naveo), brzina se spušta na 2 Mbit/s što kažu da je dovoljno za surfanje. Tih 2 naravno nije stalno 2, nekad je i manje, da ne nabrajam sad čimbenike koje vjerojatno već znaš. Ako misliš da si zakinut što mnogi misle (neki zbog toga što nisu pročitali sitna slova, a ti vidim očito jesi), nazovi SZK i prati putanju ditektno do tehničke pa vidi s njima.

Forum nije službeno mjesto za žalbu nego usputno mjesto gdje će ti se netko od slobodnoh moderatora u nekom budućem slobodnom vremenskom intervalu ponuditi provjeriti na način da mu se javiš u inbox a to zna potrajati. :)

Tih 2 nije nikad 2 nažalost a u zadnje vrijeme nije ni pola od jednog cijelog mbps Tehnička služba samo vodi u krug i ne pomaže uopće.

Razina korisnika 7
Bedž +3

To si mjerio spojeno žicom ili preko wifi-a? Kako misliš vode u krug? Ako si iskoristio 100 Gb, teško da ćeš nešto bolje postići sa 0,5 ili sa 2 Mbit/s. Postoji noćna opcija, postoje druge opcije ili čekaj istek mjeseca. Nema tu velike filozofije. ;)

Pozdrav @DujeZubcic kao što ti je @gogsy1975  preporučio u ovom slučaju bi bilo najbolje kontaktirati kolege na tehničkom odjelu kako bi napravili provjeru. 

Razina korisnika 4

Kako je riješeno pa čovjek je napisao” jutros sam mjerio” ,a zna se kad je jutro i da traje noćna opcija. Osim ako se dižete u 12 pa vam je jutro….

Razina korisnika 7
Bedž +3

@daworin - to je forumski bug, forum označi sam rješenje. Nadam se da će autor javiti jel sredio ili zvao...

Izmjereno dok jos traje noćna tarifa. Sinoć u 1 sat iza ponoći nije uopće htjelo učitati stranicu te sam nakon pola sata učitavanja samo odustao od mjerenja. Daju mi glupe prijedloge kao restartirajte ruter, premjestite antene, prebacite se sa 4g na 3g ili uzmite jos 100 gb za 30 kn.

Razina korisnika 4

Kako je riješeno pa čovjek je napisao” jutros sam mjerio” ,a zna se kad je jutro i da traje noćna opcija. Osim ako se dižete u 12 pa vam je jutro….

 

Razina korisnika 4

@daworin - to je forumski bug, forum označi sam rješenje. Nadam se da će autor javiti jel sredio ili zvao...

Ne kužim što si mu ti odgovarao i to pišeš nevezano s njegovim problemom. Očito ni ti ne znaš kad je jutro i da noćna opcija traje do 10h !! Ajde čitajte s razumjevanjem jer ove brzine kolege nemaju veze s limitiranjem brzine na 2Mbps nakon potrošene tarife! I da je preko Wifi mjerio ne bi imao takvu brzinu…..

@daworin - to je forumski bug, forum označi sam rješenje. Nadam se da će autor javiti jel sredio ili zvao...

Ne kužim što si mu ti odgovarao i to pišeš nevezano s njegovim problemom. Očito ni ti ne znaš kad je jutro i da noćna opcija traje do 10h !! Ajde čitajte s razumjevanjem jer ove brzine kolege nemaju veze s limitiranjem brzine na 2Mbps nakon potrošene tarife! I da je preko Wifi mjerio ne bi imao takvu brzinu…..

Upravo tako. Pokušavaju mi prodati dodatnih 100 GB iako se loše brzine mjere i tijekom noćne opcije kad je kao pravi flat. Pomoć vjerojatno neću ni dobiti tako da je najbolje ugasiti uslugu jer nema smisla plaćati nešto što ne radi.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ne kužim što si mu ti odgovarao i to pišeš nevezano s njegovim problemom. Očito ni ti ne znaš kad je jutro i da noćna opcija traje do 10h !! Ajde čitajte s razumjevanjem jer ove brzine kolege nemaju veze s limitiranjem brzine na 2Mbps nakon potrošene tarife! I da je preko Wifi mjerio ne bi imao takvu brzinu…..

Kolega, forum je označio moje rješenje, ja ga nisam označio nego samo aplicirao na tvoj upis "kako je rješeno". Čitati s razumijevanjem, slažem se. Otišao ti je prazan post iznad. Lijep pozz. ;)

Razina korisnika 4

Tebe brine moj prazan post iskreno bolje da je prazan nego pisati nevažne stvari i koji onda forum označi kao riješeno ili najbolji odgovor. Evo sad pošto znaš kad je kolega mjerio brzinu pomozi mu da riješi problem. No nemoj s onim zovi SZK. 

Razina korisnika 4

Ako ne riješiš problem javi se u PM

Razina korisnika 5
Bedž +1

Jeste li znali da je A1 (kompletna grupacija) bila pod hakerskim napadom pola godine...e sad, kakve veze brzina homeboxa ima sa tim, možda netko zna.

Nego ima li što novo oko homeboksa?:rofl:

Odgovori