-
-
Probio led s 1 postom
-
3 odgovora
Poštovanje 8.1. sam produljio ugovor za homebox uz to da uzimam lenovo ideapad, znači prošlo je 3 tj. Prošli ponedeljak zovem u službu za korisnike dali je obrađeno, kažu mi do kraja tjedna ču dobiti poruku, poruke od nigdje, iskreno više od 10 godina sam u vipu (a1) ako ne riješite to u najbržem roku prelazim na drugu mrežu jer sam jako razočaran. Hvala ljepa
icon
Najbolji odgovor od A1_Ivana 29 Siječanj 2019, 08:27
Poštovanje 8.1. sam produljio ugovor za homebox uz to da uzimam lenovo ideapad, znači prošlo je 3 tj. Prošli ponedeljak zovem u službu za korisnike dali je obrađeno, kažu mi do kraja tjedna ču dobiti poruku, poruke od nigdje, iskreno više od 10 godina sam u vipu (a1) ako ne riješite to u najbržem roku prelazim na drugu mrežu jer sam jako razočaran. Hvala ljepa
To mi je stvaro žao za čuti.
Da, znam da je frustrirajuće čekati na obradu takvih zahtjeva. Odabereš si uređaj pa čekaš..i čekaš.. ali eto, radimo sve što je u našoj moći da bude što prije.
Dodatno nam se možeš javiti
OVDJE s podacima pa ti provjerimo gdje je došlo do zastoja 😉
Pogledaj original