Riješeno

Homebox noc

  • 27 Ožujak 2018
  • 27 odgovora
  • 4580 pregleda

Pozdrav,evo javljam se prvi puta...
Prije tjedan dana uzeli smo homebox internet 100gb i po noci neogranicen, jedino mi sad nije jasno kako da provjerim skidaju li mi se i preko noci mb...na str.moj vip pokazuje ukupnu potrosnju mb i potrosnju iz tafife i to su dva identicna iznosa,ne bi li to trebalo biti razlicito onda,kao ukupna je skupa s nocnim mb,a iz tarife samo dnevni mb...ne zelim da mi 100gb ode na nocna skidanja serija jer tako nije dogovoreno ugovorom...i samo mi nemojte pisati da resetiram ruter svaku vecer i jutro jer mi to ne pada na pamet i nisam potpisala u ugovoru obvezu resetiranja rutera,ako je to jedino rjesenje idem sutra raskinuti ugovor.
U prilogu saljem printscr sa moj vip pa mi recite je li sam u pravu sto se tice gledanja potrosnje i trebaju li zaosta ti brojevi biti razliciti u tom slucaju.
Hvala
icon

Najbolji odgovor od MarkyR 4 Travanj 2018, 15:59

Upravo sam primio poziv od SZK međutim još uvijek nije ništa riješeno. Naime, nakon što me ljubazna gospodična/gospođa kontaktirala, uslijedio je drugi poziv kojim mi dotična tvrdi (nakon konzultacije sa kolegom) da Noćna opcija funkcionira nakon potrošenog mjesečnog prometa od 100 gb što uopće nije istina. Ja sam osobno korisnik mobilne net L usluge s aktiviranom Noćnom opcijom koja bi se u rasponu od 00-08 sati uredno aktivirala (bez reseta, naravno:P) bez obzira da li sam potrošio mjesečni limit ili sam tek na početku tako da ili imate 2 različite noćne opcije (što je kršenje ugovora jer to nigdje nije navedeno) ili Vam svi kolege/ice nisu dobro informirani o proizvodu koji prodaju. Cijenim što pokušavate pomoći no to me još uvijek neće spriječiti da potpišem raskid ugovora za manjkavu uslugu koju prodajete, a za koju očito (barem trenutno) nemate rješenje. Ono što je poražavajuće u cijeloj priči je to što se puno korisnika javilo zbog istog problema (pod različitim temama, ne samo u ovoj), a vaše najbolje rješenje koje ste ponudili je reset uređaja i mjesečno ispisivanje reklamacija. Smatram da problem zaslužuje puno ozbiljniji pristup, osobito danas kad konkurencija nudi vrlo primamljive ponude za slične cijene.
Pogledaj original

Odgovora 27

Razina korisnika 4
Mislim da ti se noćna potrošnja ne bi trebala pojavljivati u potrošnji koju vidiš, zovi SZK i nek ti objasne ako znaju, dosta ljudi ima taj problem da im noćnu registrira u promet.
Hvala na odgovoru 🙂
Ja komuniciram samo mailom i ocekujem da mi to na taj nacin rijese,u 21.stoljecu smo pobogu, ne planiram visit na telefonu 3 sata niti imam vremena za to...taj problem je do njih i ocekujem da ga rijese inace napustam vip i definitivno ce imati losu recenziju od mene kod svih ljudi i buducih korisnika...ocekujem da se ispostuje ono sto je dogovoreno i sto placam
Razina korisnika 4
Sretno ti bilo preko maila 😠 možda ako se tu pojavi koji admin pa s njim da iskomuniciraš jer moja iskustva prepiske preko mail su užasna, uvijek čekaju zadnji dan zakonskog roka da se jave.
Haha tuga brate...vrijedi pokusati,ako nista drugo idemo na raskid ugovora, uzasno sam principijalna i u stanju sam platiti i penale za raskid i sve moguce samo da se prekine poslovanje s nekim nekorektnim, u slacaju da ovo s nocnim ne rijese, ili im svaki mjesec ispunim opcu uplatnicu svote 100 kn i uplatim jer u tom slucaju toliko vrijedi ta opcija a ne 165 kn... ne dam ni lipe za ono sto ne koristim u potpunosti, znam svoja prava i hocu da se ispostuju, ima i drugih mreza sa dobrim ponudama, nisu jedini na svijetu 😉
Razina korisnika 4
Znam kako ti je, ja s VIPom ratujem zbog IPTVa i odlučio sam im pogasiti sve mobilne linije i officeboxove zbog njihovog tvrdog stava i birokratskih odgovora ali ni to kod njih ne ide lako. Dva ugovora mi ističu sada u 4 mj i ne daju mi prelazak na drugu mrežu bez plaćanja penala jer druga dva ugovora ističu u 11 mj, objašnjenje je da su brojevi u vipienu tj skraćeno biranje pa plaćam penale prema najdužem ugovoru, užas i katastrofa ali riješit ću se ja njih 😛
Ma treba se rijesiti bez obzira na penale, moj stav je da cu bolje platiti sad penale nego naredne 2 godine placati uslugu koja nije potpuna i u skladu s dogovorenim, a cifra mi dode na isto ako zbrojim naredne mjesece placanja...bolje onda odmah rijesiti i gotovo
Razina korisnika 4
Ako ti što pomaže evo izračun koji su meni dali za prijevremeni raskid ugovora na jednom officeboxu (ili homebox isto sra...)

preostale mjesečne naknade: 2.725,03kn
popusti na proizvode i usluge: 1.276,00 kn
Popusti na uređaj: 632,00 kn
Popusti na usluge: 644,00 kn

Naknada štete za prijevremeni raskid ugovora*1.276,00 kn
*Ne podliježe plaćanju PDV-a prema članku 25. Pravilnika o porezu na dodanu vrijednost.

U ovom slučaju je bilo da je officebox uništen te mi nisu dali da kupim novi ili drugog proizvođača, sva sreća da sam plakao tu po forumu pa se javila teta Srebrenka iz VIPa i sve riješila u dva dana, stavio novi sim u jedan stari homebox i sve radi.
Hvala na informaciji...i dalje stojim iza toga da je 1200 kn mala svota s obzirom koliko zivaca izgubis..ma da se ne prica da nema tog novca zbog kojega cu dopustit da me netko pravi ludom, za mene je to javno ponizavanje i sramocenje ljudi...kako mogu prodati jedno u teoriji a drugo u praksi...to je uvreda mene kao kupca i kao covjeka,nisam glupa niti luda,a svojim ponasanjem prema meni oni me takvom smatraju i predstavljaju svijetu...malo zvuci melodramaticno :8 ,ali tako je zapravo...nisam ovca brate mili,znam sta sam uzela u ugovoru a znam sta sam dobila u realnosti...nije neka svota novca u pitanju,ali je moj ponos i princip u pitanju, zelim trajno rjesenje da bude onako kako mi je receno da ce biti i gotovo 🆒
Bok @Valentinam
Na stranicama bi trebala vidjeti sveukupnu potrošnju za svoj Homebox. Ako si nam poslala upit i mailom, svakako ćeš na njega dobiti odgovor. Ako nepravilnost u prikazu postoji, provjerit ćemo i naći rješenje, i vjerujem da neće biti potrebe za raskidom 🙂
Naravno da sam poslala mailom i da su rekli da je kod njih sve ok, napisala sam odgovor,sad cekam daljnji odgovor od njih koji bude za 5 dana bogu hvala.
Naravno da sam bila i naivna ovca pa sam pregazila rijec i iza ponoci resetirala ruter kad ono gle cuda potrosnja i dalje raste preko noci...evo ne znam, ocekujem rjesenje naravno, net je super brz, repetitor nam je 300 metara zracne linije, sve super sljaka,ali ovo je potkradanje mb jer tako nije dogovoreno...sto prije, sto prije zahtjevam rijesavanje...btw svima sam vam i ovdje poslala i privatne poruke, gdje su odgovori ikakvi? Strasno, razumijem da svi rade za nikakvu placu i da se ljudima ponekad ne da raditi, ali od nase place koja je isto takva vi dobivate placu,zato malo solidarnosti i efikasnosti molim
Za provjeru nam je potrebno poslati podatke OVDJE pa bih te molila da to učiniš. Poslat ćemo svakako kolegama na provjeru.
Ok evo poslala sam
Hvala ti puno 🙂
Nista hvala meni, hvala vama, iskreno se nadam da se to moze rijesiti ovako lijepo ljudski i da se moze nastaviti suradnja s obostranim zadovoljstvom 🆒
Uvjerena sam da ćemo naći rješenje 🙂
Pozdrav svima na forumu.
Javljam se prvi put i imam identično pitanje kao i korisnica ValentinaM. Naime, pristao sam na Homebox uslugu (100gb, nocna opcija, 2 god., ugovor potpisan krajem prošlog tjedna) no odmah pri aktivaciji usluge, doživio sam isti problem kao i dotična korisnica, a to je da mi se broje mb u nocnoj tarifi kao regularni mb u 100 gb prometa. Iz moje perspektive to izgleda kao kršenje ugovora, odnosno neisporučivanje usluge koju ste mi obećeali i koju sam obavezan svaki mjesec uredno platiti. Prošlu noć sam resetirao homebox uređaj kao jedno od potencijalnih rješenja koje ste naveli (što je poražavajuće za 21. stoljeće), međutim ni to nije pomoglo. Otvoren sam za komunikaciju i potencijalna rješenja kroz slijedeća 3 dana, u suprotnom homebox uređaj dobijate natrag (s obzirom da je uređaj na probnom roku) i trajno gubite korisnika koji je s Vama zadnjih 16 godina. Lijep pozdrav, Marko
Nazalost i uz obecanja nema nikakvog rjesenja jos kod mene, komunikacija je opet stala,vjeruj mi, reci ce ti da ce se sve rijesiti i cekat ces dok ne prode zakonski rok za raskid ugovora, i cekat ces kao ovca odgovor kojega nemaju jer oni u 21.stoljecu nisu u stanju popraviti gresku, ali kao sto rekoh i placanje penala je sasvim prihvatljivo rjesenje;jer ako par tisuca kuna kosta rijesavanje ugovora s neodgovornom tvrtkom, vrijedi svake kune i nije mi zao...
Valentina, hvala na brzom odgovoru. Upravo sam zvao SZK i nakon više prespajanja dobio informaciju da će moj upit proslijediti tehničkoj službi kojoj je rok javljanja ni manje ni više nego 14 dana. To mi naravno ne odgovara jer bi mi u tom periodu istekao probni rok ugovora tako da ukoliko mi se problem ne riješi kroz slijedećih četiri dana, potpisat ću raskid ugovora. Na moju tvrdnju da se više korisnika tužilo na isi problem, operater je izrazio veliko čuđenje 😛
Haha pa to ja kazem,javno nas prave ovcama i budalama, to je uvreda za moj ego,koji je dosta veliki,tako da spasi se dok mozes a ja cu nazalost platiti penale raskida jer mi je rok prosao...jedino se ja mogu naplatiti jednom dobrom tuzbom za dusevne boli i javno sramocenje plus krsenje ugovora 🆒
@MarkyR žao mi je zbog poteškoća s uslugom 😕 Molim te da nam se isto javiš putem inboxa, OVDJE, kako bi mogli zatražiti provjeru.

@Valentinam Ako ti usluga ne radi kako treba, vjerujem da se moguće dogovoriti s kolegama oko raskida i penala. Ponavljam, nadam se da do toga neće doći. Kolege ne zavlače, no potrebno je određeno vrijeme za provjeru i povratni kontakt.
Evo danas mi je postom stiglo nesto da mi mail nije verificiran pa moraju postom slati?! Evo ne znam,sto reci...prikedlog je resetiranje rutera ili da po izdavanju racuna trazim nekakve reklamacike i specifikacije, sta stvarno misle da cu ja racune nosati i zvati sluzbe vase...pa nemam ja vremena rijesavati stvari koje ocekujem da budu rijesene od vase strane,a najpametnije bi vam bilo da onda taj paket interneta ne prodajete kao takav da se mb ne broje preko noci kad apsolutno svi imaju problem s istim! Ponavljam ruter resetirati necu svaku vecer i svako jutro, niti cu svaki mjesec traziti reklamacije...hocu da to napravite ili cemo to rjesavati sudskim putem. Ja sam kupila ovu uslugu i nju hocu da mi isporucujete
@Valentinam u privitku maila se treba nalaziti i obrazac za verifikaciju maila. Ispuni ga i pošalji, kako bi ubuduće sve mogli rješavati tim putem.
U trenutku slanja odgovora nam račun nije još bio kreiran (uglavnom bude do 7. u mjesecu). Potrebno je samo jednom definirati i potvrditi točno problem, nakon toga ćemo naći rješenje i on se više neće ponavljati.
Hvala ti, iskreno, na do sad iskazanom strpljenju i razumijevanju.
Pregledala sam sve mailove i nisam dobila privitak niti s jednim od mailova od strane vipa.
A doci ce i taj famozni 7. u mjesecu nakon kojega ocekujem onda da se stvarno rijesi taj problem.
Izuzetno mi je zao vas koji se morate ispricavati i uvjeravati ljude zbog tudih pogresnih interpretacija ponuda i gresaka. Nadam se da ce vasi tehnicari naci rjesene samo zbog vas koji radite u komunikaciji s klijentima jer ste jedini korektni i azurni
Vjerujem da će kolege naći rješenje. Nama je zbilja jedini cilj pomoći korisnicima koliko god je to u našoj moći 😕
Upravo sam primio poziv od SZK međutim još uvijek nije ništa riješeno. Naime, nakon što me ljubazna gospodična/gospođa kontaktirala, uslijedio je drugi poziv kojim mi dotična tvrdi (nakon konzultacije sa kolegom) da Noćna opcija funkcionira nakon potrošenog mjesečnog prometa od 100 gb što uopće nije istina. Ja sam osobno korisnik mobilne net L usluge s aktiviranom Noćnom opcijom koja bi se u rasponu od 00-08 sati uredno aktivirala (bez reseta, naravno:P) bez obzira da li sam potrošio mjesečni limit ili sam tek na početku tako da ili imate 2 različite noćne opcije (što je kršenje ugovora jer to nigdje nije navedeno) ili Vam svi kolege/ice nisu dobro informirani o proizvodu koji prodaju. Cijenim što pokušavate pomoći no to me još uvijek neće spriječiti da potpišem raskid ugovora za manjkavu uslugu koju prodajete, a za koju očito (barem trenutno) nemate rješenje. Ono što je poražavajuće u cijeloj priči je to što se puno korisnika javilo zbog istog problema (pod različitim temama, ne samo u ovoj), a vaše najbolje rješenje koje ste ponudili je reset uređaja i mjesečno ispisivanje reklamacija. Smatram da problem zaslužuje puno ozbiljniji pristup, osobito danas kad konkurencija nudi vrlo primamljive ponude za slične cijene.

Odgovori