PITANJE

Hombox brzine

  • 7 Studeni 2019
  • 3 odgovora
  • 160 pregleda

Pozdrav

Danas je 7.11.2019 što znači da bi internet trebao biti izvanredan.4 uređaja su spojena na internet a brzina je očajna. Brzina bi trebala biti 40mb/ps ali je manja od 10mb/ps samo jednu prostoriju udaljen od routera. Ping nikada, ali nikada nije manji od 25. Bitno da računi uredno stižu, ali isto tako se uredno i plaćaju. ja ne mogu pokrenuti najobičniji video na Youtube u rezoluciji većoj od 480p na mobitelu samsung galaxy A8. Imamo još par mjeseci do raskida ugovora gdje ćemo preći na drugu mrežu garantiramo ako se internet ne popravi


Odgovora 3

Homebox je najgora Usluga u HR.

Zovi tehničku službu.

Predlažem A1 moderatorima da naprave jedan forum samo za žalbe na Homebox.

Razina korisnika 1

@Mato1328 Nemam povratnu informaciju, jesi li uspio u razgovoru s našom Tehničkom podrškom otkloniti prisutnu poteškoću s Homebox uslugom? Ako nisi, možeš nam poslati privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url]. Obavezno navedi šifru korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka kako bismo mogli pristupiti tvojem profilu.
@Zefo Koristiš naš Homebox?

@Mato1328 Nemam povratnu informaciju, jesi li uspio u razgovoru s našom Tehničkom podrškom otkloniti prisutnu poteškoću s Homebox uslugom? Ako nisi, možeš nam poslati privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url]. Obavezno navedi šifru korisnika s računa ili OIB vlasnika priključka kako bismo mogli pristupiti tvojem profilu.
@Zefo Koristiš naš Homebox?

Ja koristim za razliku od tebe trio paket i 4 mobilne pretplate, a koristio sam homebox od prvog dana kada ga je VIP uveo. Daj mi reci što ti koristiš?

Odgovori