Dugo čekanje na aktiviranje usluge homebox

  • 17 Lipanj 2017
  • 6 odgovora
  • 1230 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Uzeo sam homebox turbo, u srijedu u jutarnjim satima putem dostavne službe sam dobio router, odmah sam kontaktirao SZK i dobio odgovor da će tijekom dana usluga biti aktivirana. Kako usluga toga dana nije bila aktivirana u srijedu u večernjim satima ponovo sam kontaktirao SZK koji su mi rekli da radi praznika usluga ne može biti aktivirana u četvrtak, sigurno će biti aktivirana u petak. Došao je i petak i usluga još uvijak nije aktivirana, kontaktirao sam ponovo SZK i dobio odgovor da će usluga biti aktivirana najvjerojatnije u ponedjeljak. Mene sad zanima u čemu je problem da se aktiviranje čeka toliko dugo, a ono najbitnije je da u ugovoru stoji citiram; "Pretplatnik ima pravo na probno razdoblje od 5 dana od dana potpisa Zahtjeva za zasnivanje pratplatničkog odnosa, unutar kojeg roka može isprobati uređaj te ga vratiti ako ima problema sa pokrtivenošću gsm signalom itd itd" Sad ja Vas pitam gdje je moje probno razdoblje od 5 dana ako sam ja ugovor potpisao u srijedu kada sam preuzeo uređaj, a vi će te meni uslugu uključiti u ponedjeljak!!??.

Odgovora 6

Razina korisnika 4
Koliko je meni poznato, rok za aktivaciju HBa nakon dolaska je 48 radnih sati (dakle 2 radna dana), pa je povremeno potrebno resetirati HB da se vidi je li proradio.Meni se čini da je ovdje samo slučaj da je ovaj tjedan blagdan i da je zbog toga potrajalo.Sitnica ali vidim da je uzrokovala veliki problem.
48 sati je prošlo, a najgore je što su mi jutros u 09,00 sati kada sam nazvao SZK rekli da su sve potrebito proslijedili službi koja vrši aktivaciju, te da će sve biti aktivirano za sat vremena. Na moju žalost još uvijek nije aktivno i morat ću prekinuti ugovor jer mi ovo nema smisla.
Razina korisnika 4
48 sati je prošlo, a najgore je što su mi jutros 09,00 sati u SZK rekli da su sve potrebito proslijedili službi koja vrši aktivaciju, te da će sve biti aktivirano za sat vremena. Na moju žalost još uvijek nije aktivno i morat ću prekinuti ugovor jer mi ovo nema smisla.

Koristim priliku da još jednom nešto naznačim, spomenuo sam 48 radnih sati, to znači 2 radna dana.Ovog četvrtka bio je blagdan dakle nije radni dan, isto kao i sad subota i nedjelja.Vjerojatno će aktivacija HBa biti u ponedjeljak zbog već navedenih razloga.
Srijeda i petak su radni dani. Dostavu sam potpisao u srijedu ujutro u 8 sati i odmah kontaktirao szk.
Razina korisnika 1
LOL Ja sam potpisao prijenos broj i sami agent mi je rekao da aktivacija traje maksimalno 4 dana, a kad ono stiže pismeni zahtjev gdje aktivacija/prijenos broja traje 24 dana. Žalosno, ali u oba slučaja nemar Vip službe. Sramota !
Razina korisnika 6
Bedž
Samo da dodam da ukoliko si ugovor sklopio na daljinu, isti imaš pravo raskinuti bez penala u roku od 14 dana što ti mora i pisati negdje u dokumentaciji koju si dobio.
Koliko sam skužio (iz vlastitog iskustva) sa aktivacijama često imaju nekakve poteškoće pa se to zna odužiti danima. O kakvim se konkretno poteškoćama radi ne govore izgleda niti ljudima u službi za korisnike pa onda ovi izmišljaju neke rokove, izlike, mole za strpljenje itd.

Odgovori