Riješeno

Drastičan pad brzine u zadnjih cca 1-2 mjeseca

  • 4 Siječanj 2018
  • 1 odgovor
  • 285 pregleda

Pozz, javljam se samo da vas pitam koji je razlog pada brzine homeboxa, znači tamo u 7./8. mjesecu 2017. sam imao 70mbit download i 20-30mbit upload a sada imam 5mbit download i 10-15mbit upload..

dolje sam priložio 2 slike, jednu sa speedtesta(rezultati u zadnjih mjesec dana) i jednu sa routera gdje se vidi jačina signala.
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 9 Siječanj 2018, 10:51

@klajo22 Bok i oprosti na čekanju odgovora :/

Jesi li nam možda već kontaktirao Tehničku podršku da ti kolege provjere? Možeš i dobiti pozivom na broj 0800 091 091.
Pogledaj original

Odgovora 1

@klajo22 Bok i oprosti na čekanju odgovora :/

Jesi li nam možda već kontaktirao Tehničku podršku da ti kolege provjere? Možeš i dobiti pozivom na broj 0800 091 091.

Odgovori