Bezobrazno loš homebox

  • 22 January 2021
  • 3 odgovora
  • 335 pregleda

Pozdrav svima,

Vidim da svi imamo velike probleme s Homebox uslugom, a zanima nas kad će A1 popraviti situaciju, možemo li dobit neki službeni odgovor s obzirom na veličinu problema?

Korisnik sam već 3 godine, bez većih problema, a u zadnjih nekoliko mjeseci je neoprostivo loša usluga. Još sam neko vrijeme vezan ugovorom, isprobat ću ostale providere i prebaciti se ukoliko A1 ne uspostavi brzinu i stabilnost dostojnu cijene koju naplaćuju.

Ima li netko da je dobio manji račun zbog ovih poteškoća? 😁


Odgovora 3

Razina korisnika 3
Bedž

Netko je ovdje iz A1 napisao da se radi na poboljšanju Homebox usluge što pretpostavljam uključuje i povećanje brzina. E sad, kada će se to dogoditi… I ja sam se mučio sa malim brzinama i problem sam riješio zamjenom routera, dobio sam ZTE MF286R i sad mi je brzina oko 55 u DL i oko 20 u UL.

Ja sam korisnik Homeboxa od negdje 2006. ili 2007.godine i ovih zadnjih nekoliko mjeseci je najgore.

Razina korisnika 1

Fascinantno mi je kako A1 nikada ne odgovori na ovakva pitanja ili kada napokon odgovore kazu nazovite službu za korisnike

Razina korisnika 3
Bedž

Samo znaju napisati da se javimo SZK, nikada ne napišu nešto konkretnije..

Odgovori