Riješeno

Reklamacija iPhone uređaja


  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Kupio sam mobilni uređaj (iphone 8 64GB) u vip centru u Dubrovniku. Nakon raspakiranja u i korištenja možda par sati sam shvatio da mi ne radi tipka za uključenje/isključenje tona, te je uređaj konstantno bio uključen na nečujni mod, te se ton nije mogao uključiti. Dan poslije sam uređaj vratio u vip centar sa zahtjevom da hoću novi uređaj. Ljubazno su rekli da uređaj ipak mora poći na dijagnostiku u ovlašteni servis centar (agramservis) u Zagreb, već dva tjedna se nalazi na servisu, ja sam dobio zamjenski uređaj, koji i trenutno koristim. Kada sam kontaktirao direktno Agramservis, gospoda su rekla da uređaj nije poslan na dijagnostiku već na redovan servis. Došao mi je u međuvremenu i račun za prethodni mjesec u kojem je naravno navedena otplata mobilnog uređaja koji ja ne koristim jer je naravno na servisu, hoću li uređaj naknadno reklamirati, kada mi ga ponovno dostave ili da smatram da sam reklamaciju već podnio? Ipak ne želim da mi se vrati isti uređaj jer sam ga dobio sa tvorničkom greškom, ako mi je došao pokvaren kako od njega mogu očekivati normalnu funkcionalnost, ipak ne želim potrošiti novac uzalud, pogotovo kada to nije bezazlena cijena uređaja.
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 9 Listopad 2018, 18:14

A možeš ponovno reklamirati, ali ako otkloniti kvar vjerojatno će ti odbiti zamjenu. Iako je uređaj "ispod čekića" ako je neka softverska greška ili manji hardverski kvar ide na popravak. Ako se kvar ponovi ili je veći oni će sami odobriti zamjenu za novi.

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 7
Bedž +3
A možeš ponovno reklamirati, ali ako otkloniti kvar vjerojatno će ti odbiti zamjenu. Iako je uređaj "ispod čekića" ako je neka softverska greška ili manji hardverski kvar ide na popravak. Ako se kvar ponovi ili je veći oni će sami odobriti zamjenu za novi.
Razina korisnika 2
Pozdrav nik29,

čim prijaviš kvar kupljenog uređaja, kolege s prodajnog mjesta pokreću reklamacijski postupak. Ne moraš dodatno slati reklamaciju pisanim putem. Za sve ostale upite vezano za dijagnostiku ili servis najbolje je konzultirati se s ovlaštenim servisom.
Postao sam čak i malo uporan, te sam danas ponovno zvao agramservis, na što su mi oni rekli da je uređaj poslan kod ovlaštenog servisera, u bredu u nizozemsku! Mislim da neću mobitel vidjeti za mjesec dana...
Razina korisnika 3
Ne znam zašto si pristao na servis, oni (A1)su ti dužni zamijeniti neispravan uređaj novim, u roku 7-15 dana od kupnje,bez ikakve provjere u servisu, pa valjda nisu toliki blentoni da ne vide sve ove nedostatke koje si naveo. A ako se pozoveš na zakon o odgovornosti prodavača kojim su oni DUŽNI tebi prodati ISPRAVNU robu, onda novi uređaj možeš zahtijevati u cijelom garantnom roku BEZ zapetljancije sa slanjem u servise
Razina korisnika 3
A1Darka, svatko tko prijavi kvar do 7-15 dana (ovisi o prodavačima, ali minimum je 7 dana) od kupnje-ima pravo zahtijevati novi uređaj ili novac. Vi muljate kupce, kupci nisu dužni pristati na servisiranje
Razina korisnika 7
Bedž +3
Možeš li citirati zakon/članak koji obvezuje trgovce na to? A odnosi se na kupnju u trgovini, ne online narudžbe,
Razina korisnika 3
https://www.jutarnji.hr/komentari/pokvario-vam-se-mobitel-ali-trgovac-inzistira-na-popravku-evo-kako-cete-ga-natjerati-da-vam-da-novi-nece-vam-smjeti-reci-ne/7820532/

Evo, Sunašce.
Dakle, ja sam svoj S9+ kupila kod Samsungovog partnera i usmeno mi je bilo rečeno "primijetim li bilo kakav nedostatak imam pravo zamijeniti,tj.dobiti drugi uređaj u roku od 7 dana. Isti dan sam vidjela da sam kupila S9+ sa greškom, kamera je bila gora nego na prastarim Samsunzima,i idući dan sam, uz dokazne slike "fantastične i br.1 trenutno u svijetu" kamere, bez problema dobila novi uređaj.

A evo još bolji link, sa člancima zakona

https://www.rozp.hr/index.php/potrosacki-savjetnik/korisni-savjeti/173-materijalni-nedostaci-i-ili-garancija
Za ubuduće jedan izuzetno koristan savjet koji nažalost jako malo ljudi u HR shvaća, a to je da Apple uređaje neovisno gdje ste kupili možete odnjeti u bilo koji Apple ovlašteni servis (bilo gdje u svijetu DOSLOVNO), čak i bez računa (sve što im treba oni provjere putem serijskog broja, uključujući datum i mjesto kupnj...). Tako da ubuduće svakako otiđite u neki servis kod kojega su ljudi imali dobra iskustva i brzo rješavanje problema (Ja skoro pa u 100% slučajeva odnesem u iStyle, ne radim za njih ali su definitivno najsposobniji serviseri za Apple). Tako da je svakako bolje otići drugdje nego davati tele operaterima i čekati 100 god na rješenja..
Ovo neće biti brzo riješeno.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića