Riješeno

Garancija na iPhone 7

  • 2 Travanj 2018
  • 2 odgovora
  • 1156 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Nakon dva mjeseca moj iPhone 7 je u kvaru.Imam ovjerenu garanciju od Vip-a ali djelatnica u Vip centru u Splitu mi je odbila preuzeti uređaj za popravak pod garanciju jer nemam račun.Kupljen je u jednoj zalagaonici u Zagrebu a s njim su mi poslali jamstveni list i njihov račun ali ne i od Vip-a .Poslao sam Vipu upit na mail,odgovor je isti, morate imati račun. Ima li netko savjet što napraviti.
icon

Najbolji odgovor od acer112 3 Travanj 2018, 08:43

Odnesi ga direkt u neki od ovlaštenih Apple-ovih servisa i tamo te neće pitati ni za račun ni za garanciju već će sve preko serijskog broja uređaja vidjeti da li je uređaj pod jamstvom i imaš li pravo na besplatan popravak ili ne. Nisam iz ST-a pa ne znam gdje ih ima točno kod vas no izguglaj. Ako sam ne nađeš imaš Apple-ov besplatni broj korisničke podrške 0800 222 427, rade PON-PET od 9 do 17h.
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Odnesi ga direkt u neki od ovlaštenih Apple-ovih servisa i tamo te neće pitati ni za račun ni za garanciju već će sve preko serijskog broja uređaja vidjeti da li je uređaj pod jamstvom i imaš li pravo na besplatan popravak ili ne. Nisam iz ST-a pa ne znam gdje ih ima točno kod vas no izguglaj. Ako sam ne nađeš imaš Apple-ov besplatni broj korisničke podrške 0800 222 427, rade PON-PET od 9 do 17h.
Hvala,Ima istyle u Splitu.

Odgovori