Najbolji odgovor od noord3v
Pogledaj originalZahtjev za novi uređaj
Kupio sam huawei p9 u 10. mjesecu. Baterija je odmah bila vidno kratkog roka, tipa 12 sati trajanja = 1,5 h stvarnog korištenja. Baterija se jednako trošila bio mob u standbyu ili ne. Odnio sam mobitel u vip centar, preuzeli su ga, vratio se nakon mjesec dana sa tvrdnjom servisa da je kvar uočen i uklonjen. Ispostavilo se da kvar ipak nije uklonjen iako mu je zamijenjena matična ploča. Ne želim opet slati mobitel na servis, nego novi uređaj, ali i druge marke. Kakve su mogućnosti (prijeći sa pokvarenog huawei p9 na novi htc10)
Teško, jako teško da će ti udovoljiti novi uređaj a kamo li novi uređaj i to druge marke.
Inače vani je praksa da ti se dva puta mobitel salje na popravak a do tada dobijes isti kao zamijenski.
Ovdje ce isto forsirati da opet ide na popravak ali nije VIP taj koji odlučuje o novom uređaju tj. zamjeni nego se gleda i mišljenje ovlaštenog servisa
Inače vani je praksa da ti se dva puta mobitel salje na popravak a do tada dobijes isti kao zamijenski.
Ovdje ce isto forsirati da opet ide na popravak ali nije VIP taj koji odlučuje o novom uređaju tj. zamjeni nego se gleda i mišljenje ovlaštenog servisa
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.