Riješeno

USSD kodovi na Androidu

  • 25 Studeni 2018
  • 12 odgovora
  • 4594 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
kada upišem taj kod javlja mi MMI obavljen. što to znači i može li se to popraviti?
icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 30 Studeni 2018, 20:18

Pozdrav ekipa, vjerojatno je došlo do tehničke poteškoće prilikom obrade vaših zahtjeva. Predlažem vam da pokušate stanje računa dobiti putem Službe za korisnike na broj 0800 091 091 odabirom opcije za provjeru računa ili putem Moj A1 aplikacije. 🙂
Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 3
ivan26 bok. Koristiš bonove? Koji uređaj je u pitanju?
da koristim bonove, samsung j3 2016
Razina korisnika 3
@ivan26 javi ti se obavijest (MMI obavljen) ali ti se ne prikaže stanje? Tako je od kada koristiš taj uređaj ili si prije mogao provjeravati na istom?
@A1_Sanja ta se poruka počela javljati od jučer
@A1_Sanja imam isti problem kao ivan26.
Mobitel je Samsung J1 i greška je MMI obavlje kod upisan *101#.
Donedavno je sve radilo ispravno. Sada više ne mogu provjeriti stanje računa.
Razina korisnika 5
Bedž
Meni radi, ali čudno. Prvo je neki hijeroglif ,zatim koliko mi je stanje na računu i do kada vrijedi,a zatim ovo:
Stanje svojih MB/Sms-a možeš provjeriti slanjem.

I tu je rečenica gotova. Odrezana.
Možda vi ne možete primiti poruku jer ima-previše slova? 😂 Opet se netko u A1 napio..😁😋🤣
kada upišem taj kod javlja mi MMI obavljen. što to znači i može li se to popraviti?

Imam od jučer isti problem. Ne vidim nigdje odgovor.
Poštavani danas 30.11.2018. želim provjeriti stanje računa. No povratnu informaciju na poslani broj *101# dobijem odgovor MMI obavljen. Jučer 29.11.2018. sve je bilo normalno. Mobitele koje ja imam su SAMSUNG J3 te A8. Zato okrivljujem mrežu A1 za tu pogrešku te tražim u što kracem roku ispravak te GREŠKE.
HVALA!!!
Pozdrav ekipa, vjerojatno je došlo do tehničke poteškoće prilikom obrade vaših zahtjeva. Predlažem vam da pokušate stanje računa dobiti putem Službe za korisnike na broj 0800 091 091 odabirom opcije za provjeru računa ili putem Moj A1 aplikacije. 🙂
Nažalost, nije riješeno kako ste naveli! Stanje se i dalje ne može provjeriti upisivanjem koda *101#!
Poblem na mobitelu ZTE blade L110 traje već više od mjesec dana. Na *101# samo vrti a nemogućw je i račun obnoviti na taj način 😡😠😡😠
Razina korisnika 1
@diana2803 @Orhideaja123, radi li vam provjera stanja računa putem Moj A1 aplikacije ili pozivom prema 0800 091 091? Ako nema pomaka, napravit ćemo prijavu pa se javite privatnom porukom OVDJE i navedite opis poteškoće, točan model mobilnog uređaja i mobilni broj.

Odgovori