PITANJE

samsung galaxy a50

  • 11 Prosinac 2019
  • 3 odgovora
  • 183 pregleda

  • Tek sam došao
  • 0 odgovora

Ovako,prosli tjedan u petak sam kupila mobitel u A1 centru,kada sam upalila mobitel prvih 2h sam ga drzala na punjacu da se uredaj napuni ,nakon toga sam mobitel uzela  da bih si sa starog prebacila stvari na Samsung, ali sam primjetila da mobitel jako steka,cak se znao zaledit nisam nista mogla na njemu nego sam ga morala ponovo pokrenuti i primjetila sam jos da se mobitel previse zagrije kada si malo duze na njemu(oko pola sata),pa me zanima dali se uređaj moze zamjeniti drugim uređajem,jer ne zelim vise ovakav uređaj da se nebi dogodila ista situcija. Inace na pretplatu sam,ali bi sve ostavila kako je samo bi uredaj zamjenila. 


Odgovora 3

Da je to A10 još bih i razumio, sigurno je nešto krivo s tvojim modelom. Jesi li probala factory reset na a50? Ako jesi, i svejedno šteka, možda je nešto s firmverom, bolje je da ga predaš na servis pa da utvrde. To je inače odličan mob, prijatelj ga ima i prezadovoljan.

A za eventualnu zamjenu, morao bi se vjerojatno raskinuti ugovor i onda opet potpisati uz drugi uređaj.

Razina korisnika 5
Bedž

@Bina , nikako ne pristani na servis, A1 je dužan zamijeniti uređaj, pozovi A1 na odgovornost o materijalnim nedostacima proizvoda i jedino ćeš tada moći birati da li želiš zamjenu uređaja(istim modelom),raskid ugovora ili popravak. Ne dopusti da te A1 izmanipulira kako je servis jedina opcija, jer nije. Postupak je opisan ovdje. Moraš PISMENO reklamirati uređaj.

https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/183

Ovo što je @Ivano1 opisao (raskid ugovora i to bez penala) moguće je jedino ako A1 pozoveš na odgovornost o materijalnim nedostacima. 

 

A što se tiče mobitela, slažem se sa @Ivano1 , A50 je odličan mobitel, ima ga jedan moj kolega

Odgovori