Bok svima!
Imam jedan problem - reklamaciju 😒 neznan ni sama
22.03. Napravila sam web narudžbu s produljenjem ugovora i kupnjom novog uredjaja
Odmah po završetku narudžbe sam shvatila da sam greškom naručila i novu karticu koja mi nije potrebna te sam nazvala službu za korisnike gdje me je gospodin uvjerio da će narudžba biti stornirana te da za 24sata ponovim narudžbu
Ni 25.03. Narudžba nije bila stornirana pa sam poslala mail gdje mi je odgovoreno da je mobitel već poslan ali da samo odbijen dostavu i ona će se stornirati
27.03. Je pokušana dostava koju sam odbila
No sada mi je kartica blokirana, narudžba još uvijek nije stornirana, a služba za korisnike mi ništa ne odgovara.
Znam da je u startu bila moja pogreška jer sam krivo naručila ali zar je nemoguća misija stornirati narudžbu?
Najbolji odgovor od A1_Leona
Pogledaj original