Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj original" Nije registrirano na mreži "
Zanima me kako bi riješio problem sa mobitelom Samsung Galaxy A5 (2017) jer mi izbaciva poruku " Nije registrirano na mreži " prilikom pokušaja pozivanja bilo kojeg broja?
Prije je radio OK na mreži? Ispao mob pa se možda pomakla SIM kartica? Mob zaključan na neku mrežu pa ne prepoznaje drugu?
@krle Vjerojatno ti se pomaknula SIM kartica. Probaj ju izvaditi i vratiti, eventualno ju testiraj u drugom uređaju.
Rade li ti ostale usluge (internet, SMS) OK?
Rade li ti ostale usluge (internet, SMS) OK?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.