Sve to mogu razumjeti. Kvarovi se događaju i to je u redu. No,zanima me, da li je itko od Vaših zaposlenika na linijama ažuran da riješi moj problem? Naime, ne moram ni pisati niti previše govoriti što želim, to je valjda jasno. Moj mobitel ne radi i to u 24 h ne radi!! Jasno je da kao najnormalnija osoba želim novi mobilni telefon jer njegova cijena nije 5 kn pa da ja zanemarim ovo ponašanje. Zvala sam Vaše operatere pa mi je tek četvrti dao adresu za reklamaciju. Prva osoba kojoj sam se javila nije mi mogla objasniti ni gdje mogu poslati reklamaciju te me slala u Vip poslovnicu u kojoj mi mobitel mogu odnijeti samo na popravak. Isto tako, kad sam ga upitala da me spoji sa nekim na višoj poziciji (koji me može više informirati) nije to htio učiniti (iako znam iz puno situacija da se to jako dobro može napraviti ukoliko postoji problem). Koga ja moram nazvati i kome se ja mogu obratiti u ovom slučaju?
Želim novi mobilni aparat! Ne želim nikakve popravke ovoga jer je očito neispravan. Znači da bi od starta pretplate plaćala aparat na kojem je već rađeno neko mijenjanje softvera ili čega već. To nije u redu. I molim da mi pošaljete informaciju koga da kontaktiram da mi pošalje novi uređaj.
Reklamaciju sam poslala na adresu koju su mi poslali.
U Vip poslovnicu ne želim pustiti uređaj jer ga oni mogu poslati samo na servis te vratiti popravljeni.
Pa koje još mogućnosti imaju Vaši klijenti?
Nadam se da vidite da ovdje gubim samo ja te se iskreno nadam da ću rješiti ovu situaciju s Vama.
P.S. Reklamaciju sam slala sa drugog maila jer svoj mobilni aparat nemam. Poslano je na adresu: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr. :@:@:@
Lijep pozdrav!
Doris Vrkić
Najbolji odgovor od Sunasce
Pogledaj original