Riješeno

Dostava uređaja mobitela

  • 17 Rujan 2019
  • 1 odgovor
  • 109 pregleda

Poštovani

Dana 26.8. platio sam mobitel na bonove Huawei P smart 2019 preko A1 stranice. Mobitel je trebao doći pomoću pošte Overseas Expressa. Kako Overseas nije u tjedan dana uopće došao na moju adresu, poslali su mobitel natrag to jest vama. Zvao sam 3 do 4 puta službu za korisnike na broj 0800 091 091 i rekli su mi da će mi se javiti u roku par dana. Prošlo je skoro 3 tjedna, a odgovora još nema. Molim Vas lijepo ako mi možete što prije javiti i riješiti problem s mobitelom.

Unaprijed hvala
Lp
icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 18 Rujan 2019, 18:59

@Marko123321 ako već imaš kod nas liniju, javi nam svoj broj i broj te narudžbe OVDJE. Probat ćemo dodatno provjeriti što se događa s pošiljkom.
Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
@Marko123321 ako već imaš kod nas liniju, javi nam svoj broj i broj te narudžbe OVDJE. Probat ćemo dodatno provjeriti što se događa s pošiljkom.

Odgovori