Riješeno

Naknadno gledanje serije

  • 4 Travanj 2018
  • 3 odgovora
  • 1166 pregleda

Postoji opcija gledaj ispočetka....pritisnem ok, zavrti i vrati me na trenutno gledanje....jel netko zna što bi mogao biti problem?
icon

Najbolji odgovor od A1_Darko 4 Travanj 2018, 17:37

Bok @Silvija Niki,

vjerojatno se radi o tehničkoj poteškoći. Ono što možeš sama napraviti je iskopčati/ukopčati iz struje digitalni prijamnik. Ako i dalje ne radi javi se u SZK kako bi provjerili o čemu se radi.

Pozdrav
Pogledaj original

Odgovora 3

Bok @Silvija Niki,

vjerojatno se radi o tehničkoj poteškoći. Ono što možeš sama napraviti je iskopčati/ukopčati iz struje digitalni prijamnik. Ako i dalje ne radi javi se u SZK kako bi provjerili o čemu se radi.

Pozdrav
Često se služim sa opcijom vraćanja propuštenog programa, time-shift i uvijek se borim sa loše postavljenom opcijom, koja ima pomak između vremenski planiranoga početka i završetka emitiranja, sa stvarnim početkom i završetkom emisije. Pri tome se događa da mi prekine gledanje prije stvarnog završetka emisije i vrati me na prije gledanu emisiju, daleko od izabranog programa. onda treba vremena da se ponovno pronađe ono što mi je prerano prekinuto pa onda trebam postaviti na slijedeću emisiju i potvrdim opciju "pogledaj propušteno" i događa se veselje da gledam početak slijedeće emisije iza željene, ali mi ne prikaže "odrezani" kraj gledanoga. Nakon svih tih manipulacija prisjedne mi gledanje, ma koliko bio dobar i interesantan sadržaj.
Zvao sam nekoliko puta tehničku podršku i upozorio ih na taj propust programa time-shift. Objasnio sam da sam prije dolaska na VIP koristio tu opciju na AMIS-u (ne svojom voljom već pošto je VIP kupio AMIS), na kojem je u takvoj situaciji da se preklope planirani raspored programa, na ekranu se pojavi obavijest (upit) "dali želite gledati slijedeću emisiju), pa ako sam to potvrdio nastavila sse gledana emisija sa malim pomakom od par sekundi u nazad, kako se nebi izgubio kontinuitet. Moje sugestije i molbe nisu uslišane, kao niti primjedba da nije u redu naplata telefonskih razgovora unutar EU kao razgovori sa inozemstvom, ali o tome ću napisati drugi puta, u koliko se potvrdi da se uvažavaju želje i prijedlozi nas korisnika usluga VIP-a.
Pozdrav svima, danas mi je instalirana satelitska usluga. Nikako da dođem do rješenja kako pogledam nešto što sam propustio i na kojim programima mi je ta opcija otvorena? Negdje piše žuta/zelena traka a meni je sve sivo?:?:?:?:?

Odgovori