Riješeno

Problem sa snimljenim sadrzajem

  • 28 Siječanj 2018
  • 2 odgovora
  • 262 pregleda

Pozdrav,

Problem je sljedeci- stavila sam cijelu sezonu jedne serije na snimanje i htjela sam obrisati nekoliko epizoda, ali trazi me PIN. Kada PIN ukucam, pise sljedece: "PIN koji ste unijeli je povezan s korisnickim profilom koji nema prava za pristup ovom sadrzaju. Unesite PIN profila koji ima prava pristupa zeljenom sadrzaju." Molila bih pomoc, hvala!
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 28 Siječanj 2018, 22:51

Očigledno je u postavkama kreiran još jedan profil tako da postoji pin glavnog i tog drugog profila. Ako se pin nije mijenjao, default je 1234. Najbolje nazvati SZK pa pitati. Alternativa je povratak na tvorničke postavke ali on briše podsjetnike, planirane snimke a čini mi se da snimljeno ostaje.
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Očigledno je u postavkama kreiran još jedan profil tako da postoji pin glavnog i tog drugog profila. Ako se pin nije mijenjao, default je 1234. Najbolje nazvati SZK pa pitati. Alternativa je povratak na tvorničke postavke ali on briše podsjetnike, planirane snimke a čini mi se da snimljeno ostaje.
Očigledno je u postavkama kreiran još jedan profil tako da postoji pin glavnog i tog drugog profila. Ako se pin nije mijenjao, default je 1234. Najbolje nazvati SZK pa pitati. Alternativa je povratak na tvorničke postavke ali on briše podsjetnike, planirane snimke a čini mi se da snimljeno ostaje.

Hvala na odgovoru, probat cu ovu opciju s povratkom na tvorničke postavke!

Odgovori