Riješeno

Dodatni digitalni prijemnik

  • 20 Studeni 2018
  • 16 odgovora
  • 918 pregleda

  • Novi forumaš
  • 0 odgovora
Već tri tjedna čekam tehničara da mi dođe priključiti dodatni tv prijemnik. Zvala nekoliko puta, svaki put neki drugi se javi u call centru, nitko nezna ništa. Prošli put, prije par mjeseci, došli za dva dana.
Nitko mi nezna reći što je problem, barem da mi objasne. Nemaju ljudi ili su gužve.
Ima li tko ideju što se zbiva?
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 22 Studeni 2018, 13:42

Dora bok,

žao mi je radi duljeg čekanja na dolazak tehničara.
Molim te proslijedi nam svoje podatke u A1 Forum inbox pa ću provjeriti kako da ubrzamo postupak.

Matej
Pogledaj original

Odgovora 16

Razina korisnika 6
Bedž
Glavni problem je outsourcing i nedostatak kvalitetnog kadra kao i kod većine drugih firmi. Kada npr. u SZK zapošljavaju ljude preko nekakvih agencija u cilju smanjenja troškova poslovanja, onda niti ne možemo očekivati kvalitetu.

Nekad se sjetim starih vremena kada je na tržištu postojao samo jedan telekom, dogodi se kvar, Ja nazovem broj i dobijem direktno tehničara u svom gradu koji je znao napamet svaku žicu i dođe kroz sat vremena, rješi kvar i gotovo. A sad nazovi pa onda dok se zabilježi pa ode na drugi odjel, pa na treći pa se vrati na prvi itd. Užas.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kaos zbog prijelaza na novo ime.
Gnjavi SZK i čekaj 😞 pošalji im i ovdje u A1 inbox pa možda što požure.
Gogsy, sve dobro zboriš ali nije mi moguće, ukratko, sve (svaki citat iz A1 podrške) te kulturne načine da ih dozovem logici i da shvate da to što ja želim već odavno plaćam.
Famozna poz. 2 treba uživati sve plaćene usluge iz poz. 1:) Svaka beba u A1 džungli to zna:)
Jedna iznimka (gospodin Bojan iz korisničke kojeg moram pohvaliti za iznimno dobru komunikaciju, odmah je shvatio) ali svaki naredni dijalog sa drugim "random" operaterom je negirao Bojanovo stajalište.
Napominjem da nisam ni pod kakvim vremenskim ugovorom.
Svu opremu doma su mi jednokratno naplatili prije cca 17-18 god.
Dodatni mj. plaćani uređaji na poz. 2 su već godinama kod mene bez ikakve vremenske obaveze ali "njima na znanje", NIKADA nisam imao ful uslugu na poz. 2 jer su ograničili-blokirali prijem TV kanala (naravno nema ni lan net-a).
Javim se još.
Pozz
Ka bi mogel pompozno-vidno-javno angažirati "Erin Brockovich", spasil bi puno love A1 korisnicima a ja bi postao bezobrazno bogat.
Na čas bi svi zaboravili "swiss franc" bank aferu.
Pozz,
korisnik sam A1 3D paketa.
Imam dvije pozicije:
1. dnevni boravak (ful svi TV paketi-programi)
2. spavaća soba (samo osnovni TV paket bez interneta)
Za drugu poziciju plaćam naknadu za dopunski uređaje (router i prijemnik).
Da li to podrazumijeva da na drugoj poziciji uredno konzumiram sve usluge-pakete koje plaćam i koristim na poziciji 1?
Naime, na drugoj poziciji imam dostupan samo osnovni TV paket a internet žični (da mrežnim kabelom spojim smart TV) nemam jer je router zablokiran (lan izlazi zaključani).
Tražio sam zamjenu routera (da budu lan izlazi u funkciji kako bih se mogao žično spojiti na TV) ali mi operateri i servis uporno govore da je to neizvedivo (njihovo pravilo) a i kad bi to napravili onda bi mi naplatili još jednu novu internet tarifu kao da se radi o potpuno novoj lokaciji.
Isto tako ako na poziciji 2 želim neki HD paket (ili bilo koji drugi TV paket) moram to ekstra mjesečno plaćati iako sve to već plaćam kroz 3D paket za poziciju 1.
Ima li neko ideju kako da to riješim, odnosno, imam li pravo na drugoj poziciji konzumirati sve usluge-sadržaje što već plaćam kroz poziciju 1?
Svaki prijedlog dobro došao.
Razina korisnika 1
Dora bok,

žao mi je radi duljeg čekanja na dolazak tehničara.
Molim te proslijedi nam svoje podatke u A1 Forum inbox pa ću provjeriti kako da ubrzamo postupak.

Matej
Razina korisnika 2
Ako se radi o digitalnom prijemniku, na dodatnom prijemniku imaš pristup istim programima kao i na primarnom, odnosno funkcionalno s tvoje strane nema nikakve razlike. Što se tiče same izvedbe, ovisno o konfiguraciji stana bi ti se možda više isplatilo da ovu sekundardnu uslugu raskineš i router zamijeniš nekim WiFi ekstenderom, dok za ovu primarnu uslugu uzmeš dodatni prijemnik u spavaćoj sobi koji bi bio žično spojen na primarni router u dnevnoj sobi.
Ako se radi o digitalnom prijemniku, na dodatnom prijemniku imaš pristup istim programima kao i na primarnom, odnosno funkcionalno s tvoje strane nema nikakve razlike. Što se tiče same izvedbe, ovisno o konfiguraciji stana bi ti se možda više isplatilo da ovu sekundardnu uslugu raskineš i router zamijeniš nekim WiFi ekstenderom, dok za ovu primarnu uslugu uzmeš dodatni prijemnik u spavaćoj sobi koji bi bio žično spojen na primarni router u dnevnoj sobi.

Pitanje je jednostavno.
Ako plaćam mjesečnu naknadu za dodatni prijemnik na drugoj poziciji imam li na toj drugoj poziciji pravo na sve sadržaje iz osnovnog ugovora?
Ako se radi o digitalnom prijemniku, na dodatnom prijemniku imaš pristup istim programima kao i na primarnom, odnosno funkcionalno s tvoje strane nema nikakve razlike. Što se tiče same izvedbe, ovisno o konfiguraciji stana bi ti se možda više isplatilo da ovu sekundardnu uslugu raskineš i router zamijeniš nekim WiFi ekstenderom, dok za ovu primarnu uslugu uzmeš dodatni prijemnik u spavaćoj sobi koji bi bio žično spojen na primarni router u dnevnoj sobi.
Idemo rješavati jedno po jedno pitanje.
Tvoj citat
"Ako se radi o digitalnom prijemniku, na dodatnom prijemniku imaš pristup istim programima kao i na primarnom, odnosno funkcionalno s tvoje strane nema nikakve razlike ".
To u naravi kod mene, jednostavno ali istinito, na poziciji 2 nije tako.

Ako se radi o digitalnom prijemniku, na dodatnom prijemniku imaš pristup istim programima kao i na primarnom, odnosno funkcionalno s tvoje strane nema nikakve razlike. Što se tiče same izvedbe, ovisno o konfiguraciji stana bi ti se možda više isplatilo da ovu sekundardnu uslugu raskineš i router zamijeniš nekim WiFi ekstenderom, dok za ovu primarnu uslugu uzmeš dodatni prijemnik u spavaćoj sobi koji bi bio žično spojen na primarni router u dnevnoj sobi.Idemo rješavati jedno po jedno pitanje.
Tvoj citat
"Ako se radi o digitalnom prijemniku, na dodatnom prijemniku imaš pristup istim programima kao i na primarnom, odnosno funkcionalno s tvoje strane nema nikakve razlike ".
To u naravi kod mene, jednostavno ali istinito, na poziciji 2 nije tako.

Rekla kazala:(
Dođi kod mene pa se osvjedoći.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@grinccaffe

Meni baš nije jasna situacija.
  1. Dnevni boravak - tu imaš full tv paket i internet?
  2. Spavaća soba - tu imaš osnovni tv paket bez interneta? Jel to kao druga usluga?
Ako je dnevni boravak sa full tv paketom i internetom, zatražiš samo dodatni tv prijemnik za drugu sobu (ne treba ti posebni internet za tu drugu sobu). Uzmeš wifi extender koji se bežično prikači na router u dnevnom boravku koji daje signal za drugi tv prijemnik u spavaćoj sobi. Naravno, wifi extender prima signal od routera i iz njega izlazi LAN kabel u taj drugi prijemnik u spavaćoj sobi. Taj tvoj drugi prijemnik u spavaćoj sobi ima samo osnovni paket jer nije na netu i spojen LAN kablom. Da bi i na tom prijemniku imao ostale pakete, taj prijemnik mora biti na netu kako bi imao autorizaciju za njih.

Da, ako imaš jednu uslugu sa full tv paketima i na nju uzmeš dodatni prijemnik za drugu sobu za kojeg plaćaš mjesečni najam, na tom drugom prijemniku moraš imati sve pakete prvog prijemnika. Meni se čini da ti imaš dvije usluge, ili griješim? 🙄
@grinccaffe

Meni baš nije jasna situacija.
  1. Dnevni boravak - tu imaš full tv paket i internet?
  2. Spavaća soba - tu imaš osnovni tv paket bez interneta? Jel to kao druga usluga?
Ako je dnevni boravak sa full tv paketom i internetom, zatražiš samo dodatni tv prijemnik za drugu sobu (ne treba ti posebni internet za tu drugu sobu). Uzmeš wifi extender koji se bežično prikači na router u dnevnom boravku koji daje signal za drugi tv prijemnik u spavaćoj sobi. Naravno, wifi extender prima signal od routera i iz njega izlazi LAN kabel u taj drugi prijemnik u spavaćoj sobi. Taj tvoj drugi prijemnik u spavaćoj sobi ima samo osnovni paket jer nije na netu i spojen LAN kablom. Da bi i na tom prijemniku imao ostale pakete, taj prijemnik mora biti na netu kako bi imao autorizaciju za njih.

Da, ako imaš jednu uslugu sa full tv paketima i na nju uzmeš dodatni prijemnik za drugu sobu za kojeg plaćaš mjesečni najam, na tom drugom prijemniku moraš imati sve pakete prvog prijemnika. Meni se čini da ti imaš dvije usluge, ili griješim? 🙄

Joj, duga prića. Žele mi naplatiti dvije usluge na istoj adresi.
1. Dnevni boravak (pozicija 1), imam ama baš sve što A1 nudi.
- stan (3 sobe) interno kompletno iskabliran-povezan u mojoj režiji.
2. Spavaća soba, pozicija 2, općenito ugovoren brzi internet 150 (klasično slab Wi-Fi, od primarnog routera razmak cca 12m kroz dva jača zida), želim povezati smart TV mrežnim kabelom da mi strimanje ne pucketa a i IPTV nije za odbaciti (ne daju mi otključan router sa lan izlazima, postojeći je zablokiran).
Sve sam to već više puta opisao ali ajde još jednom:(
Za poziciju 2 žele mi dodatno naplatiti internet ili bilo koji TV paket koji već uredno plaćam.
Umoran sam.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa čitam i ne vjerujem što su ti uvalili. Dakle, uslugu na poziciji 2 kompletno otkazati. Na uslugu na poziciji broj 1 nadodati dodatni tv prijemnik (na kojem će biti ama baš sve kao i u dnevnom boravku). Kupiš wifi extender ili extender preko strujne utičnice kojim "odvedeš" signal do spavaćih soba. Ako u tim udaljenim prostorijama trebaš lan priključaka, uzmeš još dodatni HUB (ja imam d-linkov dir100) na koji LAN-om spojiš smartTV i što još želiš a imaš iskablirano. Je investicija od par sto kuna ali dugoročno gledano jeftinija varijanta.
Pa čitam i ne vjerujem što su ti uvalili. Dakle, uslugu na poziciji 2 kompletno otkazati. Na uslugu na poziciji broj 1 nadodati dodatni tv prijemnik (na kojem će biti ama baš sve kao i u dnevnom boravku). Kupiš wifi extender ili extender preko strujne utičnice kojim "odvedeš" signal do spavaćih soba. Ako u tim udaljenim prostorijama trebaš lan priključaka, uzmeš još dodatni HUB (ja imam d-linkov dir100) na koji LAN-om spojiš smartTV i što još želiš a imaš iskablirano. Je investicija od par sto kuna ali dugoročno gledano jeftinija varijanta.
Ahah, da ovo ne ispadne ko neki naš privatni "chat".
Imam 66 god. i od 1989. do dan danas sam na prvoj kablovskoj (mijenjala 5-6 puta vlasnike). Vjeran cca 30 god.
Dakle, sigurno doma imam starije kaubojske čizme od većine direktora u A1.
Koliko god sam kontaktirao operatera toliko je bilo različitih tumačenja.
Tražio sam da mi daju osobu sa autoritetom koja ima pravo odlučivanja u kriznim situacijama da riješim problem ali nitko neda tu informaciju.
Živ zazidan.
P.S.
Ovo kaj spominješ "wifi extender ili extender preko strujne utičnice" sam čuo za to ali nikad isprobao.
To vjerojatno može kvalitetno riješiti internet.
Ali kako da gospodu iz A1 uvjerim da me na poziciji 2 pripada isti plaćeni sadržaj kao i na poziciji 1.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Wifi extender koristim a preko strujne utičnice sam čuo da ide. A1 ima isto neki u ponudi ali postoji i drugi.

Mrežni adapteri

(kliknete na mrežne adaptere).

Zašto bi trebali uvjeravati, samo kažete što želite. Ovo nije bauk kombinacija, isto se koristi i "razvlači" na aprtmane i veće stambene prostore. Ne znam kakav je status i Ugovorna obveza na poziciji 2 ali to treba otkazat i napravit ovako jer na poziciji 2 je to zasebna usluga (osnovni tv) za koje traže da plaćate pakete i internet bez potrebe.

Odgovori