Riješeno

Aktivacija Tjednog Flata


Poštovani, zašto ne mogu uključiti tarifu Tjedni Flat, iako je prošlo 10 dana od zadnje aktivacije. Aktivacija je nemoguća preko aplikacije kao i preko poruke na broj. Uz to imam dovoljno novaca na računu.

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 1 May 2024, 22:06

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 3
Bedž

Zar ti nije jednostavnije nazvati službu za korisnike? Brže je.

Ovdje dočekati nekoga iz A1 da ti odgovori sjesti i plakati..

S obzirom da korisnička služba i nije baš od pomoći ovo mi je zadnja nada prije prelaska na neku drugu mrežu s obzirom na silne probleme s A1.

Razina korisnika 1
Bedž +3

Rado ćemo vidjeti o čemu se radi. 🙂 Proslijedi nam samo, molim te, privatnom porukom broj telefona o kojem je riječ pa ćemo zajedno provjeriti situaciju.

Odgovori