Tutorial

Kako se prijaviti u Moj A1 aplikaciju?

  • 24 December 2019
  • 7 odgovora
  • 7426 pregleda

Razina korisnika 2
Bedž +2

Kako se prijaviti u Moj A1 aplikaciju?

  1. Prva i najjednostavnija opcija je putem A1 mreže :sunglasses:  Ako se aplikacija pokrene preko A1 podatkovne mreže, tada ti nisu ni potrebni podaci za prijavu jer će te aplikacija prepoznati te ćeš automatski biti prijavljen.
     
  2. Ako pokreneš aplikaciju dok si spojeni na Wi-Fi ili si korisnik A1 fiksnih usluga, potrebno je unijeti podatke za prijavu:
     
    • Ako koristiš A1 fiksne usluge, korisničko ime i lozinku za prijavu na Moj A1 portal možeš pronaći u pismu dobrodošlice koje si dobio prilikom instalacije
    • Ako koristiš Homebox uslugu, registraciju na Moj A1 aplikaciju možeš napraviti klikom na Registriraj se (3) i na sljedećem koraku odabereš Korisnik sam Homebox uređaja. Za registraciju, bit će ti potreban registracijski kod koji se nalazi na ugovoru
       
  3. Registraciju na Moj A1 aplikaciju možeš odraditi klikom na Registriraj se i dobit ćeš podatke za korištenje Moj A1 aplikacije. S podacima za prijavu, aplikaciju možeš koristiti kada si spojen na Wi-Fi.

 

 

Što još čekaš?

 

Točno to, što još čekaš? Došao si do dna stranice, saznao si sve što trebaš o Moj A1. Jedino što je još preostalo je da preuzmeš aplikaciju i provjeriš sam. :sunglasses:


Odgovora 7

Koristim A1 fiksnu uslugu kao i jedan pretplatnički mobilni broj i sve uredno vidim preko svog Moj A1 profila. Pitanje je da li preko istog profila mogu dodati i dodatni prepaid A1 broj pa da sve vidim na jednom mjestu?

 

Ako ne mogu, da li se može kreirati drugi Moj A1 profil za pristup preko web aplikacije (čitaj računala, a ne mobitela) i na taj način vidjeti potrošnju i ostalo za novi prepaid A1 broj?

 

Unaprijed hvala i pozdrav

Razina korisnika 2
Bedž +2

@shabulin za sad nije moguće dodati i prepaid broj uz pretplatničke usluge. Možeš se prijaviti s prepaid brojem na linku: https://www.a1.hr/registracija kako bi pratio potrošnju. Prijavu možeš raditi putem web portala https://moj.a1.hr/prijava ili putem aplikacije (odabereš opciju Unesi podatke za prijavu). 

Registrirao sam novi profil za svoj prepaid broj, no ne mogu se prijaviti preko web portala. Radi se o broju [editirano], a za korisničko ime upotrebljavam kod registracije danu email adresu jer me tada nije tražio nikakvo korisničko ime već ime i prezime.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Prilikom prijave upiši samo korisničko ime, bez @a1net.hr i trebalo bi raditi 🙂 Broj koji si napisao sam editirao zbog zaštite podataka. 

Za korisničko ime upisao sam jelena.habulin i lozinku, no kaže mi da korisnik nije aktivan.

Preko mobilne aplikacije sve uredno radi, bojim se da je problem u korisničkom imenu.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Najvjerojatnije je problem u korisničkom imenu. Nažalost ovim putem ne mogu provjeriti ispravno korisničko ime ali možeš nazvati kolege u Službu za korisnike na broj 0800 091 091 i brzo će ti provjeriti :)

Zahvaljujem.

Odgovori