PITANJE

Zašto smo automatski ulogirani u web a1.hr?

  • 14 Srpanj 2019
  • 31 odgovor
  • 656 pregleda

Razina korisnika 4
Bedž
Može li netko iz A1 odgovoriti zbog čega smo mi, mobilni korisnici, automatski ulogirani u web a1.hr u bilo kojem browseru kojeg imamo na mobitelima, a u isto vrijeme aplikacija Moj A1 traži da odaberemo način prijave, tj.NISMO automatski ulogirani u aplikaciju ako koristimo mobilne podatke? Pa ne želim biti non-stop ulogirana u web a1.hr!!! To je i protiv sigurnosti, i protivno GDPR!!!
I najgore je što je opcija "odjava" zasivljena, tj. NI NE MOGU SE ODJAVITI SA WEBA A1.HR! Pa jeste li vi normalni?





I onda se desi kao danas, da većinu dana uipće nisam mogla otvoriti web a1.hr, tj.nakon 5 minuta otvorilo bi mi se OVO



Tako vi štitite svoje korisnike? Držite ih ulogirane bez njihovog znanja cijelo vrijeme? Što je ovo? Fake stranica? Ili stranica za glupe mobitele stare 20 godina?
I- zašto ste mi dodijelili IP adresu iz bloka za 3G/GMS, a i tu adresu koju ste mi dodijelili mnogi whois servisi nalaze kao LOŠU, SPAMERSKU ILI ROBOTSKU!!!
Cijeli blok adresa 95.xxx.xxx.xxx SKORO SVI OZNAČAVAJU KAO VRLO LOŠE!!!

Odgovora 31

Razina korisnika 4
Bedž
Jesam, hvala @A1_MIvan 😊, nadam se da cete ubrzo rijesiti moju zavrzlamu . Jos kad biste mi dopustili da stavim sliku u profil, nesto podje krivo kad zelim uploadati sliku ili screenshot na forum
Razina korisnika 2
Odlično, već si dobila odgovor 🙂
Razina korisnika 4
Bedž
Evo jesam i ovaj zapratila.
Razina korisnika 2
Nickno, potrebno je zapratiti ovaj profil ovdje, ne moj privatni: https://forum.a1.hr/members/a1-inbox-537
Razina korisnika 4
Bedž
@gogsy1975 , evo i tebe sad pratim 😊
Razina korisnika 4
Bedž
Evo jesam 😊
Razina korisnika 2
Klikni ovdje i onda klikni na prati člana odmah ispod imena profila.
Razina korisnika 4
Bedž
Sto trebam promijeniti?
Razina korisnika 2
Je, vidim da si poslala, međutim ne mogu ti odgovoriti bez jer nisi zapratila taj inbox profil 🙂 Zbog postavki koje si stavila na razini profila, blokirane su ti dolazne poruke od profila koje ne pratiš, tako da nam je komunikacija preko inboxa jednostrana: možemo čitati tvoje poruke, no ne možemo odgovarati na njih.
Razina korisnika 4
Bedž
@A1_MIvan , evo poslala sam poruku u inbox, ali koliko sam ja skužila trebala bih automatski biti prepoznata od aplikacije MojA1 ,a ne na webu a1.hr, a u aplikaciji NISAM automatski ulogirana, već moram odabrati da li se spajam putem mobilne mreže ili wi-fi. Prije promjene izgleda aplikacije aplikacija je automatski prepoznavala da sam spojena putem mobilne mreže, a sad ne prepoznaje, ali sam zato aotomatski ulogirana u web, i to putem mog aliasa u obliku m9g mobilnog broja
Razina korisnika 2
Dodatak kao i Gogsy: pliz zaprati naš account inboxa, ne možemo ti odgovoriti na poruku bez toga 🙂
Razina korisnika 2
Nickno, zaleti nam se u inbox sa brojem o kojem se radi da provjerimo što se događa. Iako bi te inicijalno i trebalo ulogirati automatski ako se spajaš preko mobilnih podataka, i dalje bi trebala postojati mogućnost izlogiravanja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nešto negdje vrši pomutnju. Probaj disable antivirus a onda znaš alternativu. Moja osobna deviza je čim manje toga nainstalirat jer ili neki app (kao što si navela) ili av ili čisto neki chrome plug-ins i problemi. Ako baš ne uspiješ, natrag na tvorničke pa vidi jel se isto ponaša. Znam da nisi početnik u android svijetu i znam da je tlaka povratak na tvorničke ali to je jedini način da saznaš ponaša li se tako nakon clean install-a.
Razina korisnika 4
Bedž
Nisam probala disable antivirus, probat cu i to, probala sam koristiti Googleov Datally, pa to je tek zbrka-odjavio me sa svih Samsung aplikacija i nije mi dao da se ulogiram sve dok sve moje Samsung omiljene aplikacije nisam izuzela od praćenja data prometa. 😔 A tam gdje baš ne želim biti stalno, https://www.a1.hr , sad sam stalno da se samo odjavim, i ne mogu. U Chromeu se ne mogu odjaviti, stalno mi se nakon odjave otvara moja stranica
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne znam tko je u smjeni i tko ima vremena. Vjerojatno @A1_Nitko.

Probala disable antivirusni pa restartat? Zna vitlati sa IP adresama pa možda te proglasi spam-om, uredno to radi sa mojim službenim mailovima. Za autologin, nešto pamti, hbg. Ne volim ništa gore stavljat na mob, to sve blesića od zaštita, više štete nego koristi. :(

EDIT: ne mogu ti poslat privatnu poruku jer me ne pratiš ili si to nehotice uključila. 😆
Razina korisnika 4
Bedž
@A1_Ana ,@A1_AnaV ,@A1_Anchi , @A1_Darka ,@A1_Andreja ,@A1_Anita ,@A1_Ante , @A1_Antonija , @A1_Antun , @A1_Bana , @A1_Berislav , @A1_Boris , @A1_Bruno i ostali, HELP, valjda će netko od vas pročitati ovaj thread, pa dost mi je stalnog odjavljivanja zbog nekakvog automatskog prijavljivanja na https://www.a1.hr, želim ostat odjavljena sa vašeg weba 🙁

@gogsy1975 , jel ti znaš kojeg moderatora ili rješenje za moj autologin? 😔

Probala sam postaviti vipov e-mail na mob. U mojoj pošti ništa, a bilo je. Poslala sam mejl sebi na gmail i naravno, Google ne može identificirati a1net.hr kao pošiljatelja, već je to neki spamer (JA-SPAMER 🙁, spamam samu sebe).Nemrem postat sliku ovdje
Delete ime.prezime@a1net.hr račun na mobitelu? DELETE!!!
JA NISAM SPAMER!!!
Razina korisnika 4
Bedž
I danas sam opet prijavljena na web a1.hr. Može li mi koji A1 moderator objasniti što se to događa? Ja NIGDJE nemam spremljenu lozinku i korisničko ime, pa ZAŠTO SAM NON-STOP, BEZ SVOJE SUGLASNOSTI I PRIVOLE, PRIJAVLJENA NA https://www.a1.hr ?
ZAŠTO?
ZAŠTO?
ZAŠTO?
Razina korisnika 4
Bedž
Nije problem u Samsung Passu, uopče nemsm spremljenu lozinku za MojA1, samo za forum, a nisu iste lozinke. Nije problem ni u antivirusu, a vpn nemam, barem ne pravi, vec ovaj od antivirusa.
Nemam pojma koji vrag je u pitanju, ali od zadnjeg upisa za sada miruje i ne ulogirava me
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sad opet probao i opet sve ok, iako je "odjava" u sivcu, odjavi se uredno. Nešto razmišljam da tebi nije problem u samsung passu ili neki antivirusni da zeza? Koliko sam shvatio, mob koristiš za sve jer ne koristiš računalo pa si ga možda nabrijala av appovima, možda i vpn pa ti radi probleme jer pamti a možda i vitla s ip adresom...

Meni IP adrese sa 10.xxx,xxx.xxx... ;)

Što se 4g tiče, niti kroz web niti kroz app ne mogu "uključiti" iako je pokazuje i ona je uključena.
Razina korisnika 4
Bedž
Uspjela sam ponovno aktivirati 4G i to slanjem poruke "4G" bez navodnika na broj 13116
Razina korisnika 4
Bedž
Pa što da radim, ne mogu se odjaviti sa https://www.a1.hr , budem odjavljena par trenutaka i ako promjenim mrežu (4G,3G ili čak i 2G) ja sam opet prijavljena. Ugasim li mobitel POSLIJE odjavljivanja, kad ga uključim, ja sam opet prijavljena. U Chromeu se uopće nisam mogla odjaviti.

ZAŠTO SE NE MOGU ODJAVITI,A1? Hoće li mi itko od vas odgovoriti, ili vas je bas briga i za ovaj forum i za sigurnost foruma i njegovih korisnika?
Razina korisnika 4
Bedž
I opet se nisam mogla odjaviti sa weba, pa ovo nije normalno, a i na webu mi piše da mi 4G opcija nije uključena, ja stisla "promjeni" ,pisalo "došlo je do greške u sustavu", i ja išla provjeriti u traženje mreža i sad mi je 4G ISKLJUČENA, i ne mogu je više uklljučiti, i dalje imam SPAMERSKU 95.168.XXX.X adresu, Google me maltretira sa reCaptcha .MIČITE ME SA SVOJE GLUPE SPAMERSKE MREŽE, MAJKE MI TUŽIT ĆU VAS ZA DUŠEVNE BOLI KOJE MI UZROKUJETE,A1!!

JA NISAM SPAMER, VAŠA MREŽA JESTE!!!
Razina korisnika 4
Bedž
Evo sve je sad u redu, nisam više automatski ulogirana, ali mi nije jasno kako sam uopće bila ulogirana u web a1.hr, jer otkad imam s9+ uopće se nisam ulogiravala na web , već sam koristila isključivo aplikaciju MojA1
Razina korisnika 4
Bedž
Evo što sam ja uradila. Otvorila sam web a1.hr, kliknula na čovječuljka, ušla u svoj račun, poslala im upit za pomoć, i da mi dodijele neki drugi blok adresa koji nije spamerski, promijenila lozinku i odjavila se iz Moj.A1.
Eh, zatim sam otvorila aplikaciju MojA1, ma zamisli-sad je nedostupna, imaju radove na sustavu.
Potom sam došla ovdje i nisam se mogla ulogirati jer je Samsung Pass zamijenio moju lozinku za forum sa lozinkom za MojA1, pa sam to morala vratit kak je bilo. I sad ću opet probat otvoriti web a1.hr, bila sam odjavljena do maloprije i u Chromeu i u mom damsung browseru, baš kao i tebe pitalo me podatke. Možda je neki bug sa Samsung Passom 🤔
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja sad kliknuo na tvoj link koji je otvorio a1 stranicu, kliknuo na čovječuljka i traži me podatke da se ulogiram. Stvarno nikakvih problema nemam a niti ne koristim nikakav antivirusni app.

No dobro, neka se oglase nadležni... ako.. 😉

Odgovori