Zapetljana situacija

  • 15 November 2017
  • 5 odgovora
  • 300 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora
Postovani,

Situacija je ovakva,moj otac je pored postojeceg “vip trio” paketa kojem ugovor istjece u veljaci iduce godine,nedavno uzeo u Vip centru u Dugom Selu “vip homebox” s namjerom da mu se napravi prebacivanje tehnologije stare za novu i da ostane stari broj fiksne linije,no gospodini u Vip centru mu je napravio novi ugovor i sada mi na jednoj adresi u jednom kucanstvu imamo dvije iste usluge samo je jedna “vip trio” ,a druga “vip homebox” sto bas i nije normalno,pa bih Vas molila neko objasnjenje kako je moguce da se tako nesto desilo i kako rijesiti ovaj problem jer nema smisla da placamo dva racuna od dviju usluga koje su ubiti jednoteiste,zvala sam i vip sluzbu u vezi tog prebacivanja i zamjene tehnologije,ali oni su mi rekli da se vama obratim putem emaila,slala sam ja i emailove,ali sam dobivala samo automatske poruke kao odgovor pa sam evo odlucila i ovdje na forumu oglasiti se pa me mozda i netko dozivi i objasni mi kako je moguce tako nesto,a ne me vrtiti u krug ko malog majmuna! Ponestaje mi stpljenja jer vise ne znam tko tu koga j***!

Hvala unaprijed,
Lp.

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako si se obratila putem e-mail-a, automatski odgovor stigne odmah a odgovor na žalbu u zakonskom roku od 15 dana (obično 15-ti dan). Neću sad razvlačit što su meni napravili ali slična je bila situacija.

Uglavnom, na forumu ti nitko neće riješiti, mogu se samo ponuditi napraviti provjeru.

P.S. ne znam kako je zamišljeno preko homeboxa imati VIP TV uslugu, to još nisam čuo. 😉
ma nisam se ja zalila na nista,samo sam pitala u cemu je problem i da mi se objasni,i vec na tri emaila mi nisu odgovorili,a na jedan jesu i tamo su nalisali da zovem 0800 013013,a oni pak od tamo su mi rekli da su oni agenti za prodaju da zovem pak na neki drugi broj i tako u krug...

Odlicno,za sta im onda ovaj forum sluzi i rade li ti ljudi ista?

Pa iskreno ako sam ja tatu dobro skuzila kad je uzimao to cudo u ponudi za homebox je bio telefon i internet i onda mu je agent ponudio i tv uz to jer tata nije htio bez tv-a i svojih sportskih kanala.
Bok, AMT179 . Neko kratko vrijeme moraju biti obje usluge aktivne kako bi se stari broj prenio na novu Homebox uslugu. To razdoblje nikako ne bi smjelo dugo trajati pa mi je iskreno žao ako je tome tako. Možeš nam se javiti privatnom porukom ovdje s podacima o vlasniku linije pa ćemo, kao što je gogsy1975 rekao, provjeriti 🙂 Zoran
Bok Zoran,evo moze budem se javila pa mi provjerite?
Razina korisnika 4
Hej @AMT179, oprosti na čekanju, odgovor te čeka u inboxu, nadam se da će pomoći 🙂

Odgovori