Riješeno

Zamjena SIM kartice


Interesira me koja je propisana procedura za zamjenu SIM kartice odnosno što je točno potrebno da se zamijeni prepaid microSIM kartica (na bonove) za nanoSIM karticu?

Razlog zamjene je kupnja novog uređaja koji podržava samo nanoSIM.
icon

Najbolji odgovor od A1_Anita 25 Prosinac 2018, 08:56

Pozdrav Parelio,
nickno ti je ispravno rekla, kada si registriran potrebna je osobna iskaznica za zamjenu SIM kartice. Ako nisi registriran (jer kog nas to još uvijek nije obveza) uvijek se prođe kratka provjera podataka kako bi se spriječila zlouporaba usluge.
S obzirom na to da si na prodajnom mjestu dobio novu SIM karticu, molim te da kontaktiraš Službu za korisnike na besplatni broj 0800 091091 kako bi se mogla pokrenuti zamjena (također uz kratku provjeru podataka).
Što se stanja na računu tiče, nije nužno da isti znaš u lipu, ali barem okvirno bi trebao znati odgovoriti na to pitanje 🙂
Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 6
Bedž
Samo odeš u najbližu poslovnicu i besplatno ti zamjene karticu. Nova kartica postane aktivna već kroz 15 min.
@relativity
To sam i napravio ali stvar nije tako jednostavna kako se čini. Došao sam sa karticom u poslovnicu i nakon što sam rekao broj, gospođa me pitala koliko kuna imam na računu. Pretpostavljam da nitko od korisnika na bonove ne zna na pamet koliko je kuna na računu isto kao ni ja.
Dobio sam karticu natrag i nisam je mogao zamijeniti jer ne znam stanje računa. Sve to nakon 25 km vožnje do najbliže poslovnice.

PS. stari mobitel se pokvario, a novi koji sam imao sa sobom ne podržava microSIM tako da nemogu provjeriti stanje računa.

Ne razumijem kakav je to način da se utvrdi da li je kartica moja ili tuđa. Između ostaloga kartica je tako kod mene i da teoretski nije moja, isto bih ju mogao "zloupotrebiti" na nekom drugom uređaju!
Razina korisnika 4
Pa mogao si se registrirati onda, tada bi ti zamijenili karticu bez pitanja o stanju računa. I zašto misliš da mi na bonovima ne znamo stanje na računu? Ja svoje znam u svakom trenutku 🙄
Ja kad sam mijenjala karticu,tražili su moje podatke i osobnu.Jer sam registrirana.
Svaka čast ali ja napamet ne znam da na računu imam karikiram 2,71 kn. A registraciju nitko nije ponudio kao riješenje!
Razina korisnika 4
Pa neće ti silom nametati registraciju ovdje, vani mislim da sim karticu na bonove ne možeš ni uzeti bez registracije. Mogao si reći neki od brojeva koje si zadnje zvao i to im isto vrijedi kao potvrda da je kartica tvoja, ako baš ne znaš stanje na računu, mada priznaju i približno stanje.
Približno točno stanje sam im rekao no nisu uvažili. Isto tako nitko me nije pitao za brojeve zadnjih poziva niti mi ponudio bilo kakav drugi način da se utvrdi da je kartica moja. Da znam kao postupak funkcionira, ne bih niti postavljao ovo pitanje na forumu.

Samo hoću reći da očito nigdje nije definirana točna procedura za zamjenu SIM kartice gdje bi pisalo što je potrebno znati ili učiniti da ne dođe do ovakvog problema . Uvijek je isto: "samo treba doći u poslovnicu". Očito da to nije tako.

Što se tiče inozemstva to me ni ne interesira jer je moje pitanje vezano za problem koji imam ovdje.
Razina korisnika 4
Pa napisala sam ti proceduru. I meni je bila potrebna mikro sim kartica, pa sam je otišla zamijeniti i tražili su me osobnu budući da sam registrirana. I odmah su mi je zamijenili i aktivirali u roku od 15 minuta.
Moje je mišljenje da procedura mora biti od strane A1 i istaknuta na njihovoj web stranici!
Razina korisnika 4
Pa vjerojatno piše u nekom od dokumenata o uvjetima korištenja A1 na bonove, meni se nije dalo skidati ih. Recimo,na T-comu jasno piše da se zamjeniti može uz predočenje osobne iskaznice. Budući da ti nisi registriran, tebe mogu pitati svašta što im prvo padne na pamet- od stanja na računu, opcija koje koristiš, kada si zadnji put uplatio bon itd.itd, ali i ne moraju te ništa pitati, jer otkako je Vipnet postao A1, možda im je također cilj registrirati sve korisnike, budući da u Austriji ne možeš biti neregistrirani A1 prepaid korisnik. Ili općenito i u Europi. A mi smo već debelo u Europi.
Razina korisnika 1
Pozdrav Parelio,
nickno ti je ispravno rekla, kada si registriran potrebna je osobna iskaznica za zamjenu SIM kartice. Ako nisi registriran (jer kog nas to još uvijek nije obveza) uvijek se prođe kratka provjera podataka kako bi se spriječila zlouporaba usluge.
S obzirom na to da si na prodajnom mjestu dobio novu SIM karticu, molim te da kontaktiraš Službu za korisnike na besplatni broj 0800 091091 kako bi se mogla pokrenuti zamjena (također uz kratku provjeru podataka).
Što se stanja na računu tiče, nije nužno da isti znaš u lipu, ali barem okvirno bi trebao znati odgovoriti na to pitanje 🙂

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića