26.8.2019 sam u webshopu kupio prepaid A1 start paket (uređaj i telefon) gdje je stajalo da je isporuka 3-5 dana.
28.8.2019 ju je zaprimio Overseas (i od tad se "kiseli kod njih na skladištu)
30.8.2918 nakon isteka 5 radnih dana zovem A1 da vidim što je s pošiljkom jer na stranici gdje je A1 tracking stoji općeniti naziv "pošiljka je u procesu isporuke". Agent nema pojma zašto nije isporučena u ugovorenom roku. Pitam podatke da sam provjerim podatke na Overseas stranicama ali nisu dostupni.Ne znaju što napraviti osim čekati.
2.9.2019 zovem A1 korisnicku službu i imaju tracking code za praćenje pošiljke na stranicama Overseasa. Zovem Overseas zašto se pošiljka kiseli kod njih od srijede 28.8.2019 i ne znaju mi odgovoriti. Zovem službu za korisnike ako oni mogu zamoliti nekog iz webshopa da urgira da se to ubrza ili neka provjere ako je uređaj na skladištu pa ću sam ići po njega (čemu onda usluga dostave)?
3.9.2019 opet zovem službu za korisnike overseasa i ažuriraju status u: Potraga za pošiljkom je u tijeku. Kako biste primili informaciju o daljnjem tijeku isporuke kliknite na "Aktivirajte obavijesti". Drugim riječima izgubili su pošiljku, ali ne žele to priznati pa me povratno kontaktiraju gdje tvrde da će pošiljku vratiti pošiljatelju jer da se ne slažu podaci na kutiji s dostavljenim podacima. Radi se o dodatna dva dana više nego u ugovornoj obavezi. Ukoliko ta pošiljka i dođe do a1 to će biti 4.9.2019 i ako budem imao sreće isto dan će se povratno otpremiti u Overseas. Oni sigurno opet neće isporučiti pošiljku unutar 3-5 radnih dana jer su najgora moguća dostavna služba u galaksiji,
3.8.2019 sam opet zvao službu za korisnike da im saopćim situaciju u kojoj sam se našao: ne mogu nikako kontaktirati webshop jer nemaju javni mail i telefon i predlazem 3 rješenja:
- da danas A1 webshop zove Overseas u vezi moje narudžbe i dostavi im ispravne podatke kako bi se pošiljka mogla isporuciti ili da ju ja pokupim kod overseasa i prekinem tu agoniju
- da mi A1 pošalje uređaj preko neke druge dostavne službe a ne Trashseas (Overseas)
- da mi vrate novac na račun, ali odmah, a ne nakon 15 dana kad se uređaj po proceduri (neisporučeni)šalje kod Agramservisa da potvrdi da je sve ok
U svakom slučaju molim A1 webshop da što prije reagira i riješi problem
Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj original