Riješeno

Web shop i narudzba "u obradi"

  • 3 August 2017
  • 1 odgovor
  • 1049 pregleda

S obzirom da danima ne uspjevam pronaci kanal kojim doprijeti do nekog s web shopa pokusat cu svoje pitanje postaviti ovdje.
25. srpnja putem web shopa sam kupio ili bolje kazati pokusao kupiti mobitel OnePlus koji se promovira kao "ekskluzivna ponuda" web shopa i sklopiti odgovarajuci ugovor na 24 mjeseca no desetak dana nakon toga moja narudzba jos uvijek ima status "u obradi", a svaki pokusaj da dobijem nekakvu informaciju zavrsava se na operazerima koji su "drugi kanal prodaje" i koji ce poslati upit. Naravno odgovora iz web shopa nije bilo, a nakon ponovljenih upita odnosno pokusaja da dobijem nekakvu informaciju, operater me danas upitao zar ne bih kod njih ili u centru odabrao neki drugi mobitel jer ovog s web shopa vjerojatno nema kad ga ne salju!?? Lako je provjeriti da pod spomenutim uredjajem na stranici svjetli i danas zelena lampica dostupno i da se nudi uz web popust, pa me stvarno zanima u cemu je problem? Nisam ni ocekivao da ce dostava kao za Zagreb biti u jednom danu, ali ni da ni deset dana nakon narudzbe necu znati sta je s mojom kupnjom. Dakle da ne duzim moja narudzba je broj 130452444 i sve sto trazim je da mi netko s web shopa konacno objasni sto je s njom.
Hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 3 August 2017, 21:37

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3
Milane bok, pošalji mi svoje osobne podatke u inbox kako bismo ti napravili potrebnu provjeru 🙂 Podatke nam možeš poslati: http://bit.ly/2vu04PN 🙂

Odgovori