Riješeno

Web forma za registraciju- usluga Moj Vip

  • 25 Siječanj 2018
  • 25 odgovora
  • 600 pregleda

Dakle, na stranici za obnovu bona imamo takvu "funkcionalnost", da je mene kao informatičara "neiformatičar" pitao, "kako si uspio upisati traženi podatak?". Nemojte me krivo shvatiti, ali moja logika je bila ovakva: budući da izgleda da su taj SW radili idioti, onda sam krenuo idiotskom logikom, i uspio sam!
Znam da ćete se ljutiti na mene zbog rječnika, ali vjerujte, kad mi se javite i kad vam otkrijem o čemu se radi, uistinu ćete potražiti gospodina ili gospođu koji su nešto takvo smislili i pitati ga za "junačko zdravlje"!
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 27 Siječanj 2018, 08:03

E, sad mene zanima, kakav je mehanizam da najava prosljeđivanja mjerodavnima nije samo "lip service", nego 100% sigurno da će doći do njih i da će oni odgovoriti u razumnom roku (prihvatiti ili odbiti, nije svejedno, ali se mora vratiti informacija natrag!)?

Proslijeđeno je nadležnima 🙂 Na kraju krajeva, i oni čitaju forum.

Što se povratne informacije tiče, ne mogu ti unaprijed reći kad će biti no čim je dobijemo, proslijedit ćemo ti je, može? 😉
Pogledaj original

Odgovora 25

Razina korisnika 3
Dakle, na stranici za obnovu bona imamo takvu "funkcionalnost", da je mene kao informatičara "neiformatičar" pitao, "kako si uspio upisati traženi podatak?". Nemojte me krivo shvatiti, ali moja logika je bila ovakva: budući da izgleda da su taj SW radili idioti, onda sam krenuo idiotskom logikom, i uspio sam!
Znam da ćete se ljutiti na mene zbog rječnika, ali vjerujte, kad mi se javite i kad vam otkrijem o čemu se radi, uistinu ćete potražiti gospodina ili gospođu koji su nešto takvo smislili i pitati ga za "junačko zdravlje"!


Tu smo, čitamo.. a možeš nam se uvijek javiti i u INBOX 😃
Da je INBOX negdje na vrhu naveden kao prioritetni kanal, onda bih se javio. Btw, ovo sada pišem po drugi put zato, jer stranica foruma nema upozorenje o napuštanju stranice prije nego je poslana neka poruka, pa onda tekst koji sam na pola napisao propada. Taj feature imaju sve stranice koje su suvislo programirane, ovo vam je mali dodatak u argumentaciji da vam je SW smeće.
Sada na glavnu stvar: na stranici https://webauth.vip.hr/vasmpauth/LoginMasterServlet?userRequestURL=https%253A%252F%252Fwebauth.vip.hr%252Fredirect10%253FreturnUrl%253Dhttps%253A%252F%252Fmoj.vip.hr%252Fsecure%252Fcommon&serviceRegistrationURL=&service=ProtectedRedirectorLevel10&wrongLoginType=false&cookie=skip&level=10 (SMS prijava) imate odabir 091, 092 itd, i što onda? Gdje se upisuje telefonski broj?

Razina korisnika 3
Miroslave, u praznu kućicu pored. Nakon što se odabere prefiks, ostatak broja se opisuje u kućicu desno.
Draga Ivana, pogledajte sliku!!! "Prazna kućica pored" nije označena kao kućica. Dakle, VIPnetov "stručnjak" dizajner/programer zbog nemara ili funky-dizajna namjerno nije označio kućicu, koja se pokazuje tek kad se točno na to mjesto klikne! Silno me zanima, hoćete li se usuditi reći, da je to dobra praksa?!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije da me nešto pretjerano smeta niti ih branim ali ja prebacim sa tab-om na slijedeću kućicu (na kompu) ili kliknem u drugi box ukoliko sam na mobitelu ili tabletu. Ima i gorih stvari... 😉
Razina korisnika 3
Draga Ivana, pogledajte sliku!!! "Prazna kućica pored" nije označena kao kućica. Dakle, VIPnetov "stručnjak" dizajner/programer zbog nemara ili funky-dizajna namjerno nije označio kućicu, koja se pokazuje tek kad se točno na to mjesto klikne! Silno me zanima, hoćete li se usuditi reći, da je to dobra praksa?!

Miroslave, bez uzbuđivanja, molim te 🙂

Hvala ti što si nam ukazao na tu 'problematiku' no poteškoća s time u pravilu nema. Korisnici se bez problema snalaze na stranici.

Je li to dobra praksa ili ne - nije na meni da odlučujem 😃 Ponukana iskustvom u radu s korisnicima mogu samo zaključiti da si jedan od izuzetno rijetkih koji je to primjetio. Imaš dobro oko za te stvari.
Prvo nekome reci da se uzbudjuje nije primjereno niti ima ikakve svrhe.
Drugo, ako korisnik ne zna da moze ici tabom u sljedece polje, kako mislite da ce vam javiti problem?
Trece, ako nije sam dobra praksa prikazati kucicu za upis, zašto to radite u mobilnoj aplikaciji? Zasto to radi valjda 99,99% svih aplikacija za unos podataka na svijetu?
Zasto u forumu nemate upozorenje kod napuštanja stranice kad unos nije zavrsen, sto isto imaju sve stranice gdje se unose podaci?
Zasto se s SMS prijave dopune ne može vratiti na moj.VIP?
Ako sam u 5 minuta nasao ovakve neurednosti, onda je jasno da se kod vas nedovoljno brine o kvaliteti SW. Prenesite to mjerodavnima da se popravite.
Razina korisnika 3
Miroslave, na Forumu smo. Možemo opuštenije pričati, nije bilo ništa zlonamjerno :)

Naravno da ćemo tvoju kritiku proslijediti, to se podrazumijeva. Hvala ti na tome jer nam samo može pomoći da budemo bolji.
Slažem se za opuštenost! Najbolje je onda kad netko javi problem vrlo opušteno reći: "Ok, budemo to popravili!". No možda bi negdje istaknutije trebalo biti gdje se trebaju stavljati ovakve primjedbe kao što je moja!
Razina korisnika 3
Na pravom si mjestu za to. Na Forumu slobodno napišeš svoje mišljenje o pojedinoj Vipnet usluzi. Imamo i druge kanale putem kojih se možeš javiti tipa FB, Twitter, mail - sluzba.za.korisnike@vipnet.hr i sl..

Na poboljšanjima se radi stalno, u tome nikad nećemo posustati i super je što nam korisnici daju svoje viđenje pojedine usluge kako bi je u buduće što bolje prilagodili upravo za krajnje korisnike.
E, sad mene zanima, kakav je mehanizam da najava prosljeđivanja mjerodavnima nije samo "lip service", nego 100% sigurno da će doći do njih i da će oni odgovoriti u razumnom roku (prihvatiti ili odbiti, nije svejedno, ali se mora vratiti informacija natrag!)?
Razina korisnika 3
E, sad mene zanima, kakav je mehanizam da najava prosljeđivanja mjerodavnima nije samo "lip service", nego 100% sigurno da će doći do njih i da će oni odgovoriti u razumnom roku (prihvatiti ili odbiti, nije svejedno, ali se mora vratiti informacija natrag!)?

Proslijeđeno je nadležnima 🙂 Na kraju krajeva, i oni čitaju forum.

Što se povratne informacije tiče, ne mogu ti unaprijed reći kad će biti no čim je dobijemo, proslijedit ćemo ti je, može? 😉
Državne institucije imaju obvezu odgovora 30 dana. Privatna firma ne bi smjela biti gora, pa sam postavio reminder na 26.2.2018. 🙂
Miroslave Miroslave. Uletiti na forum i u prvom postu ici sa uvredama, a nakon toga nekoga pozivati na red zato jer ti je sa opravdanjem napisao da se ne uzbudujes, nije bas neka fora.
Sjeti se Miroslave idijotskih poteza INA-e ili KBC-a Zagreb.
A kome se korisnici njihovih usluga mogu pozaliti? Na kojem forumu?
I da Miroslave, forum ti nije nacin na koji prijavljujes problem sa nekom uslugom u najboljoj namjeri. Za to postoji sluzba za korisnike, koja se upravo zbog toga tako i zove.
Viktor Vianello , look who is talking!? Netko tko se skriva iza lažnog profila! :-)
U svezi "službe za korisnike VIPneta": funkcionira isto kao i na SMS prijavi, pogledajte ovdje:
http://www.vipnet.hr/kontakti?p_p_id=egaincombotopicdisplay_WAR_vipnetegaincombotopicdisplayr&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2&_egaincombotopicdisplay_WAR_vipnetegaincombotopicdisplayr_render=otherNavigationItem&_egaincombotopicdisplay_WAR_vipnetegaincombotopicdisplayr_subtopicElementIdClicked=combo_1
Dakle, nakon "Opis:" nema kućice u koju se nešto može upisati, to je programirao isti majstor kao i SMS prijavu, samo što ovdje ne funkcionira niti tab. Dakle, moraš pogoditi gdje je na ekranu kućica. Inače, vrlo pažljivim gledanjem se vidi da ta kućica ipak postoji, ali je prikazana najsvjetlijom mogućom sivom bojom, praktički nevidljivo! Dakle, ovdje moram reći da se ispričavam programerima, očito su idioti dizajneri. To je ta uvreda koju spominješ, no nije uvreda, jer stvarno netko mora biti idiot da nacrta na ekranu nešto važno bojom koja je praktički nevidljiva!
INA: Nemaju uopće formular za upite kompaniji, kakve ja veze imam s time?
KBC: oni imaju prostor za upite odmah u "kontakt" stranici, VIPnet bezrazložno jedan stupanj dublje, dakle teže ga je naći. I oni imaju svjetlo sivi okvir kućice, ali jedno dva stupnja tamniji, ipak je odmah vidljiv, dakle tamo dizajner nije kompletni idiot!
Zašto mene pitaš o "idijotskim" (to se ne piše tako!) potezima INE i KBC-a, kakve ja veze imam s time?
Uletiti na forum i u prvom postu ici sa uvredama, ....
Ovo je tipični spin, ti mora da si završio spin-akademiju kao naši političari. Dakle, javio sam da nešto ne valja s njihovim SW. Ako je greška, neka poprave. Ako je namjerno, onda su idioti. U konkretnom slučaju je dizajn stranica idiotski zato, jer su kućice za unos NAMJERNO učinili praktički nevidljivima. Čak i za mene koji odlično vidim, a nekome sa slabijim vidom je to 100% nevidljivo!
(Btw opismeni se: ne piše se "sa uvredama" nego "s uvredama", vrlo jednostavno pravopisno pravilo!).
Inače, to je svjetski poznati idiotizam dizajnera, koji se moraju praviti s nečime važni, pa je generalni trend pisanja ne "crno-na-bijelom" nego "sivo-na-bijelom". To je idiotski zato, jer se teže čita nešto što je sitnije i bljeđe. Dakle, ako je nešto svjetlosivo, onda za istu čitljivost kao crno na bijelom treba biti veći font, dakle manje teksta stane na ekran, pa se mora skrolati, što odbija čitatelje.
Namjerno koristim termin "idiotski" zato, jer netko majstorima dizajna treba reći da su oni tu zbog korisnika, a ne da sebe promoviraju. To nije dakle samo idiotluk, nego idiotski bezobrazluk!
Nemoj se bezrazložno uzbuđivati i javi za koje sam ja to idiotluke kriv u INI i KBC-u! 🙂
Razina korisnika 1
Miroslav, dobro su ti rekli da se ne uzbuđuješ jer nema kruha tu. Stari meni još nisu odgovorili, tj. jesu, ali ne pismeno pa me zato je8u jel... A pitanje jednostavno da nemre jednostavnije. Gdje i kako mogu provjeriti stanje paketa izvan tarife koji se uredno naplaćuje 25kn-500mb, preko telefona mi iz vipa kazu nigdje i to ne smije biti tako, jer ti u svakom trenu moraš vidjeti koliko i kaj plaćaš, poslo tri prigovora, uvijek isti odgovor, mozete provjeriti tu i tu, ali nikad nitko nije provjerio. Znači najobičniji opušteni likovi koje boli kur4c za nas i sve, jer su il studenti il ih boli kita i neda im se uopce riješiti jedan problem. Vjerujem da sam im ja već na ignoru ali ako nisam, evo i ovim putem ih pitam gdje i kako mogu provjeriti stanje paketa izvan tarife, sa napomenom da nemrem nigdje, kao ni vi. ali just for fun 😉 pusica
Mislim da kad netko nešto napiše, nije dobro odgovarati "kaj se uzbuđujete?". Naime, time se minorizira zahtjev koji on/ona postavlja, jer je kao plod uzbuđenja (emocija), a ne razuma. To je spin koji su mnogi naučili, a drugi (poput tebe) jednostavno preuzeli.
Po čemu si zaključio/la da se uzbuđujem?
Inače, obavijest o kolačićima spada također u rubriku "Smeće SW": "Klikom na X prihvaćate...", a nigdje nema "X", nego samo trash bin ikona. Je li ovo vaše itko čita za potrebe kontrole kvalitete?
Vaš je temeljni problem što kad dobijete neki prigovor prvo ne odgovarate s "Hvala, provjerit ćemo i popraviti, ako uistinu nije u redu!". Umjesto toga se vrijeđate i ne rješavate problem! Vjerojatno ćete mi početi dokazivati da je forma u kojoj kućica za unos nema okvir, nego se na slijepo tamo treba doći tab-om dobra praksa!?
Razina korisnika 2
Bok Miroslave,

Hvala ti na svim sugestijama. Volimo primiti povratnu informaciju od naših korisnika.

Smatramo da je trenutni izgled weba i web forme dovoljno pristupačan i intuitivan većini korisnika.
U slučaju da ti treba pomoć, slobodno nam se obrati.

Poz,
Deni
Hey man, imate evidentnu grešku u poruci o kolačićima: piše klikni "x", a "x" nema nego ima trash bin ikona umjesto toga! Nemojte pisati da, ste sretni zbog feedbacka, ali da je sve super, nego popravite grešku!
Evo, ima jos situacija koje pokazuju da vam je SW smeće: na Androidu se obavijest za cookies sama gasi nakon cca pol sekunde! Namjerno ili bug?
Da li smatrate da je u formi dovoljno pristupačno imati polje koje je nevidljivo?

Odgovori