-
-
Probio led s 1 postom
-
14 odgovora
Dakle, na stranici za obnovu bona imamo takvu "funkcionalnost", da je mene kao informatičara "neiformatičar" pitao, "kako si uspio upisati traženi podatak?". Nemojte me krivo shvatiti, ali moja logika je bila ovakva: budući da izgleda da su taj SW radili idioti, onda sam krenuo idiotskom logikom, i uspio sam!
Znam da ćete se ljutiti na mene zbog rječnika, ali vjerujte, kad mi se javite i kad vam otkrijem o čemu se radi, uistinu ćete potražiti gospodina ili gospođu koji su nešto takvo smislili i pitati ga za "junačko zdravlje"!
icon
Najbolji odgovor od A1_Ivana 27 Siječanj 2018, 08:03
E, sad mene zanima, kakav je mehanizam da najava prosljeđivanja mjerodavnima nije samo "lip service", nego 100% sigurno da će doći do njih i da će oni odgovoriti u razumnom roku (prihvatiti ili odbiti, nije svejedno, ali se mora vratiti informacija natrag!)?
Proslijeđeno je nadležnima 🙂 Na kraju krajeva, i oni čitaju forum.
Što se povratne informacije tiče, ne mogu ti unaprijed reći kad će biti no čim je dobijemo, proslijedit ćemo ti je, može? 😉
Pogledaj original