Vipnet- odgovor na pismeni upit

  • 8 Veljača 2018
  • 19 odgovora
  • 590 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac početnik
  • 27 odgovora
Zašto niti nakon vise sati jos uvijek ne dobivam odgovor na upit ili potvrdu primitka? upit sam poslao mailom, objavio na forumu, poslao privatne poruke adminima, nazvao telefonom te poslao poruku preko FB-a...postoji li u VIPNETU elementarna pristojnost potvrde primitka pritužbe?

Odgovora 19

Razina korisnika 7
Bedž +3
15 dana VIP ima za odgovor na mail. Na FB možeš čekat red i do dana, a ovdje kad netko naleti. Moderatori ti mogu samo poslat požurnicu kolegama, a Admin nema veze s tehničkim stvarima korisnika.
Razina korisnika 1
15 dana VIP ima za odgovor na mail. Na FB možeš čekat red i do dana, a ovdje kad netko naleti. Moderatori ti mogu samo poslat požurnicu kolegama, a Admin nema veze s tehničkim stvarima korisnika.

ako je riječ o upitu za rješenje kojega zakonodavac propisuje 7 dana, sto onda? dijelite bedževe i probijanja leđa.... otuda svi problemi, vi u VIPNETU jednostavno ne citate zakone, nego pisete sto vam prvo padne na pamet...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Zoveš na telefon, ako ništa ne postižeš tužiš HAKOMu... Od nerviranja nemaš ništa osim čira ili žgaravice...
Razina korisnika 1
Zvao, tužio se HAKOMU, ne nerviram se, već tipkam paralelno sa poslom...it’s fun..
Razina korisnika 1
Sunasce ti to radiš na VIPNETU ili jednostavno guštaš, 🙂?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ni jedno ni drugo 😃 forumski oldtajmer s nostalgijom za starim VIP forumom koji je izgledao puno drugačije, pa i dalje povremeno svratim ako kome mogu pomoć savjetom i iskustvom i u nadi da se nekad VIP vrati na put nekih boljih dana.
Razina korisnika 1
Tako i mene ponekad nostalgija za vremenima ICQ-a, 🙂..želim ti da VIP postane ono sto gotovo sve velike korporacije doista i jesu...Odgovorni! LP
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh... Ta divna stara vremena kad su i bili... Al to ti je tako kad je marketing ispred usluge, ušteda i profit ispred korisnika itd. Jedino mi je smiješno kad su ljudi naivci pa dođu s forama kod ovog to nebi, ovaj je bolji itd...
Svi su isti, barem od ovih profitabilnih. Ovi koji nisu, nisu relevantni.
Samo strpljivo, svi se problemi riješe, al prije ti popiju dosta živaca. Bar sam ja svjedočila i ispisala tko zna koliko prigovora u 5 godina foruma...
Razina korisnika 1
Drago mi je da sam te sreo tu i hvala na savjetu..ugodna večer
Razina korisnika 1
Iako problem još nije riješen, u zadnja 24 sata sam posložio mišljenje o VIPNET socijalnim mrežama i komunik. kanalima.
Facebook:
VIPNET nije otvorio profil na Facebook/u kako bi imao interaktivnu vezu sa svojim korisnicima, naime moderatori nemaju nikakvu mogućnost pomoći već samo uputiti dalje, što se svodi na to da slanjem maila pokrivate i FB, osim ako ne želite upoznati koga od moderatora.
FORUM
Tu je propuh što se tiče VIPNET-a, smisao foruma u koji se VIPNET ponekad i selektivno uključuje fundamentalno je upitan. Osim entuzijazma pojedinih članova ovo je čisti gubitak vremena ukoliko tražite bilpo kakvu konkretnu pomoć.
Mail
Tu VIPNET besmisleno inzistira na 14 ili 15 dana vremena za odgovor na konkretan upit za koji zakonodavac predviđa rješavanje u 7 dana.

Privremeni zaključak je da jedan od osnovnih motiva kod uspostavljanja društvenih mreža i komunikacijskih kanala nije unapređenje komunikacije i promptno rješavanje problema, već usporavanje, nerješavanje i zaborav. VIPNET bi trebao pokušati pogledati kako to ozbiljne firme rade jer ovo je tragično.

Fax, Telex i sl.
Nisam probao, 🙂
Razina korisnika 5
Kakav je to zakon u kojem piše 7 dana kada je HAKOM odredio da je rok za odgovor na pisani upit 15 dana?
Razina korisnika 1
15 dana je za upite, 7 dana za rješavanje zahtjeva oko upisa u Regisar "Ne zovi". Upis u Registar u pravilu traje 2-3 minute.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Registar "ne zovi" objesite mačku o rep. Ja prijavio HAKOM-u maltretiranju pa su mi rekli da se javim tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva. Obratio se njima, čekao dopis u zakonskom roku (naravno, zadnji dan roka) i dobio dopis da se javim HAKOM-u. 😃
Razina korisnika 1
slazem se da sustav nije uređen, no kazne su sasvim konkretne te nakon sto sam uveo fixni broj u registar pozivi su se smanjili na samo 1 u zadnja 4 mjeseca.
Razina korisnika 6
Bedž
Ja sam zadnji put poslao upit Vipnetu krajem 12. mjeseca prošle godine putem web forme, dobio odmah automatski odgovor i nakon toga do danas nikakav drugi odgovor :8
Razina korisnika 1
VIPNET: Bok a.v, kako ti mogu pomoći?
a.v: Bok VIPNET, imam problem sa unosom u Registar (ili bilo što drugo), bla bla, molim učinite nešto...
VIPNET: Pričekaj, pogledam...
a.v: ok....
VIPNET: Evo riješeno, ispričavamo se na kašnjenju prilikom realizacije tvog zahtjeva! mogu ti jos kako pomoći?
a.v: to bi bilo to, hvala!!
VIPNET: ugodan dan!

Ne, ovo gore nije nešto što se doista dogodilo, već samo moja želja da VIPNET pruži modernu i učinkovitu uslugu. U stvarnosti to tako ne funkcionira, VIPNET-ovi moderatori su forwarderi vaših zahtjeva prema istim službama koje te zahtjeve inicijalno koče, dali zbg pretrpanosti poslom, loše organizacije ili nećeg trećeg, manje je bitno. Moj je dojam da VIPNET putem svojih društvenih mreža i ovog foruma ne pomaže svojim korisnicima efikasno (kako je u uvodu i prikazano) je nemaju direktan uvid u bazu podataka i nemaju mogućnost direktne provjere pojedinačnog slučaja. Sporo, neučinkovito i otužno za jednu TK tvrtku.
Kako sam otvorio ovaj post, a kako niti do sada nisam dobio suvisao odgovor, što se mene tiče, ekipica iz VIPNET-a možete ga slobodno zatvoriti. Slučaj riješen do vremena kada se mi korsnici pomaknemo za koje mjesto prema gore na listi prioriteta, 🙂. LP
Razina korisnika 7
Bedž +3
@a.v - sve su to nažalost želje i kako bi trebalo biti, a mnogo toga u lijepoj našoj nije... postavio sam upit hrvatskom telekomu zašto oni nemaju forum i demokratsko pravo pljuvačine kao što VIP ima pa čekam odgovor... nekako mi se čini da su im i ova sredstva komunikacije s korisnicima pretrpana uvredama...

Ukratko, što je VIPu ovo trebalo...
Razina korisnika 6
Bedž
Ma HT je fino na svojim facebook stranicama isključio mogućnost postanja korisnicima. Mogu samo komentirati postove koje oni postave i kad netko bilo šta pita samo INBOX ili ništa 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
@relativity - baš se pitam zbog čega? Zbog izrazito profesionalne usluge, skakanja na reklamaciju u roku keks, hvaljenja sa "mi imamo discovery" pa naprasnog ukidanja preko noći... ne dopuštaju da se se.. po njima... 😃

Odgovori