Riješeno

VipME Homebox, prestanak usluge

  • 19 November 2019
  • 2 odgovora
  • 1738 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora

Pozdrav,

roditelji su mi javili da su dobili neku automatiziranu poruku od A1 da se ukida usluga vipme homebox i da im se nudi prelazak na pretplatu, te su na to poklopili. Da li se doista ukida ta tarifa, sto se dogada s neiskoristenim kunama ili je ovo samo bilo “uljudno pitanje” da se korisnike navuče na pretplatu (a tarifa ostaje i dalje po starom)?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 19 November 2019, 14:26

Pogledaj original

Odgovora 2

Koji razlog tj. objašnjenje ima A1 za ukidanje ove usluge koja je omogućavala siromašnim ljudima da imaju telefon doma (na bonove), a da ne strepe od ovrha ako ne plate pretplatu ?

Očito da A1 nije socijalno osviješten što se tiče najranjivijih u društvu.  Da li je HAKOM dao mišljenje o ovome ili operateri mogu raditi što žele;  ukidati tarife i nuditi nove bez opcija bonovi - pretplata ?

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav Duo2,

radi se o obavijesti o ukidanju Vipme Homebox usluge s datumom 2.12.

Za informacije o mogućnostima ugovaranja jedne od trenutno dostupnih usluga, kao i isplatu sredstava s računa vlasnici se mogu javiti Službi za korisnike na 0800 091 091.

Odgovori